Gość Stasia Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam wszystkich! Nakreślając temat silnik mojego Asterea przytarł się na pierwszej i ostatniej panewce, poduchy pod silnikiem sądo wymiany, a po ostatnim zerwaniu paska możliwe że tłoki w głowicy są pogięte zsumującto wszystko mam pytanie czy opłaca się go remontować? Czy sprzedać w takim stanie w jakim jest? Czy spróbować znaleść nowy silnik? Może mi ktoś coś podpowiedzieć?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jezeli reszta w dobrym stanie, to wymien i jezdzij dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam Kupując inny silnik nigdy nie będzie się miało pewności na co się trafi, remont silnika też nie będzie tani jeżeli zerwał się pasek ale czy na pewno tłoki są pogięte i czy będzie się opłacało robić remont można będzie powiedzieć tylko po kompletnym rozłożeniu, wtedy też ewentualnie można ustalić cenę naprawy, robocizny i części. Taki remont może pochłonąć sporo kasy jeżeli cały się rozsypał, jeżeli doszło by do ewentualnego remontu trzeba mieć kumatego mechanika który zrobi to do porządku a nie na tzw. pałę. Sama wymiana poduszek pod silnikiem dla kumatego mechanika to nic strasznego.Moim zdaniem jeżeli remont silnika przekroczyłby wartość połowy auta nie warto go robić, natomiast jeżeli ktoś ze znajomych miałby na zbyciu taki silnik ale było by wiadomo z jakiego jest auta warto się zastanowić nad podmianą, choć takowa też nie będzie na pewno też tania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Wszystko zależy od tego jaki jest stan reszty samochodu. Kupno nowego silnika to wydatek zdecydowanie wyższy niż wartość Astry G. A zakup używanego wiąże się z ryzykiem że kupisz złom. Tu bym zasięgnął info od mechanika u którego robisz z autkiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stasia Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dzięki Panowie, własnie dlatego ze auto w całokształcie jest całkiem spoko ukłąd kierowniczy skrzynia i nawet nowe wycieraczki jutro mechanik ma do niego konkretnie podejść i myślę że wyceni mi koszt naprawy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Czasem mechanicy mają wiedzę o jakichś motorkach i jeśli oni je zakładają to starają się żeby nie było wtopy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Silnik który?y17dt czy x17dtl?Jezeli ten drugi to zerwanie paska nic złego nie powinno zrobic silnikowi.Jezeli ten pierwszy to sieczka,nawet wałki do wymiany czyli lepsza wymiana silnika na inny Edytowane 22 Listopada 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stasia Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Hej jednak Aster został sprzedany nawet za rozsądną cenę w takim stanie w jakim był   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.