Skocz do zawartości

Dym z kolektora Z17DTL


Gość Sedit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problemy z moją astrą. Nie chce odpalić pomimo braku błędów na komputerze, odpowietrzonego układu paliwowego, poprawnego działania świec żarowych, sygnału na wszystkie wtryskiwacze, wymianie czujnika wałka rozrządu.

Mam obecnie odkręcony EGR i przepustnice (do czyszczenia). I tu zauważyłem biały dym wydostający się z kolektora ssącego.

Tutaj filmik.

 

 

Prosił bym o jakieś rady, co z tym fantem zrobić. Na plak też nie chce ruszyć.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co się stało, że auto nie zadziałało .. nagle odmówiło posłuszeństwa, coś sie wczesniej działo, coś naprawiałeś, dochodziły jakieś dźwięki??

piszesz, że nie masz żadnych błedów .. czym było to sprawdzane .. jakim sprzetem?? Rozumiem, że żadna kontrolka MIL ani CHECK się nie pali??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali się kontrolka silnika. Błędy nieistotne dla silnika. P0500 i P1125.

Sprawdzane V-Scanem DS936 plus kontrolnie gaz+hamulec.

Obecnie silnik rozkręcony, zawory generują piękną mgiełkę, świece grzeją aż parzy.

Rozrząd ustawiony chyba poprawnie. Znaki na wale i wałkach rozrządu się schodzą. Co mnie zdziwiło, to pompa paliwa. Zchodzi się dopiero przy 3 obrocie. Czy to normalne w systemie CR?

Co było robione, niestety nie wiem. Zakupiłem ten samochód jako uszkodzony. Miałem nadzieję na szybką i prostą naprawę (jak w astrach g, przelutować sterownik pompy i problem znikał). Koła i pasek wyglądają ładnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja dobrze rozumiem .. kupiłeś auto uszkodzone nie mając pojecia o jego specyfice, jego problemach i z tego co widze silnikach .. świat jest jednak pełen wariatów .. hahahahaha .. gratuluję ..

 

Jezeli chodzi o błedy .. to gratuluję wiedzy .. akurat jezeli chodzi o P1125 .. to problem z przepustnicą ..

a bład P0500 teoretycznie dotyczy predkości kół samochodu .. ale z tego co pamietam .. może dotyczyc równiez czujnika cam sensora lub crank sensora.

Co do rozrzadu i pompy to dla tego silnika jest to normalne (system Bosch) .. ponieważ pompa jest tzw. pompą trójsekcyjną.

Jezeli rozrząd jest OK, jest paliwo na wtryskiwaczach, jest powietrze i jest odpowiednia kompresja to silnik powinien zapalić .. więc czegos brakuje .. teraz pytanie czego ..??

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Samochód na złomie. Brak kompresji, komoty spalania porysowane, 2 tłok uszkodzony. Poprzedni właściciel zajechał go konkretnie.

Blokada na koło założona przez DVLA przesądziła o losie pojazdu.

Wniosek: płaćcie podatek drogowy na wyspach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności