Skocz do zawartości

gdzie się podpiąć w komorze silnika


Gość onlinemaster

Rekomendowane odpowiedzi

Gość onlinemaster

Witajcie, szukam źródła prądu w komorze silnika Astry G 1,7 DTi (isuzu) żeby podpiąć się za stacyjkę czyli tam, gdzie po przekręceniu kluczyka dostanę prąd i będzie napięcie cały czas.

Muszę podłączyć światła do jazdy dziennej. Podpiąłem się pod czerwono-żółty kabel i chyba źle bo światełka padły :[ (takie z automatem który wyłącza je po otrzymaniu prądu z żarówki postojowej)

Nie chcę się podpinać w kabinie bo przeprowdzić kabel z komory silnika do kabiny to masakra :maruda:

 

Kabel pod który się podpiąłem: (czerwono-żółty)

 

89fd17cdabd360fa.jpg

 

 

Tu widok skrzynki z tymi przekaźnikami:

 

e5185b51322ddf40.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość onlinemaster

Nigdy tego nie robiłem ale ja bym próbowal obok w bezpieczniki.http://forum.opel24.com/topic/45974-bezpieczniki-i-przekazniki-astra-g/

 

Ta skrzynka z bezpiecznikami o których piszesz znajduje się w kabinie a ja chcę się podłączyć w komorze silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w którą strone to idzie do czy od kostki.Moze ktos napisze, ewentualnie miernikiem sprawdz czy gdzies sie pojawia prąd po stacyjce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u ciebie ale ja się podpiąłem szybkozłączką do lampy lewej(światło mijania) a drugim przewodem plusowym po stacyjce to przewód do wycieraczki plusowy(też na szybkozłączce).Wszystko w komorze silnika.Szybko i bez problemów.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość onlinemaster

a drugim przewodem plusowym po stacyjce to przewód do wycieraczki plusowy(też na szybkozłączce

 

a to nie jest tak, że prąd do wycieraczki dochodzi dopiero jak je włączysz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Muszę podłączyć światła do jazdy dziennej. Podpiąłem się pod czerwono-żółty kabel i chyba źle bo światełka padły :[ (takie z automatem który wyłącza je po otrzymaniu prądu z żarówki postojowej)

Nie chcę się podpinać w kabinie bo przeprowdzić kabel z komory silnika do kabiny to masakra :maruda:

 

Kolego myślę że wszystko by było ok gdyby twoje światełka były wyposażone w regulator napięcia m/w coś takiego jak tu - http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=174378&&gclid=Cj0KEQiA-ZSzBRDp3ITHm5KO_JYBEiQA1JjHHBAd9e1556tzD

 

Te tanie chińskie niestety nie mają ich zamontowanych a LED-y nie są odporne na skoki napięcia od 12 - 14V. A tak się dzieje przy uruchamianiu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności