rafalgrzegorz Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Mam do szanownego grona pytanko. Czy ktoś wymieniał rezystor wentylatora nawiewu? Chodzi o sam rezystor.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Rafał czytałes to http://forum.opel24.com/topic/46381-wentylator-nawiewu-sintra/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja wielokrotnie wywalalem bepziecnzik termiczny i mostkowalem drucikiem jak i tez sam rezystor wymienialem a nawet na szybkiego kiedys awaryjnie zastapilem chyba 3 didami 10 amperowymi i po sprawie. Tyle ze wyprowadzilem na zewnatrz a nie w kanale byly i sobie lezaly to odrobine sie grzaly ale tylko zaledwie cieplawe byly.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Wesoł przy manualnym bez problemu, a czy przy klimatyzacji aumatycznej?Bo tam jest "jeż" i nie jest juz takie proste.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 A tak bo przy jeżu to mamay raczej to rozwiazane na tyrystorze jelsi mnie pamiec nie myli. Kolega pisal o oporniku wiec nei zaglebialem sie dalej co i jak. Przy jeżu to tam zazwyczja skoda grzebac a jedynie co to zakupic albo nowy jeż albo uzywany gdzies z rozbiórki. TO siada i w oplu i w vagach i innych markach. Jakas taka przypadlosc. Mysle ze uszkodzenia tego tez moga wynikac z tego ze jak ktos ów silnik wiatraka nie byl rozbierany, zagladany to moze miec zwieksozny opor przez bród kurz itp i wtedy wiecej amper leci by krecic ten silniczek a wiec tez ze tak powiem wieksze prawdopodobienstwo przpelania sie jest. Ja tma zawsze w swoich autach piwerwsze co to zawsze rozbieram mechanizm wycieraczek( zacieranie sie tulejek mechanizmu) jak i nadmuch tez poddaje ze tak powiem drobnemu serwisowi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Dzięki Marku i Wesoły coś wymyślę, mam z zapasów od audicy może po modyfikacjach podejdzie (bynajmniej wygląda podobnie). Może będzie bardziej wytrzymały, nie ma jeża tylko rezystor.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.