Skocz do zawartości

Corsa C 1.0 - szarpanie, gaśnięcie - 3 warsztaty zaliczone...


Gość Akademia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

Mam nie mały problem.

 

Kupiłem autko sprowadzone z DE.

 

Już w drodze powrotnej zacząłem się martwić. Przy stałej jeździe dajmy na to z prędkością 80km/h odczułem delikatny brak mocy i po sekundzie znów jechało dobrze - problem zignorowałem myśląc że noga mi się "opsnęła" z dźwigni przyśpieszenia.

 

Po 2 tyg. problem przybrał znacznie większe rozmiary. Auto strasznie szarpie, dławi się nie chce jechać - ale momentami. Potrafi nawet zgasnąć i mam wrażenie że trzyma zbyt niskie obroty.

Oddałem auto do mechanika, na początku stwierdził że pompa paliwa - wymieniłem, później przepływomierz - wymieniłem, najgorsze jest to że kupiłem dwa bo stwierdził że pierwszy jako że używany to trafił się niesprawny. Ale to dalej nie pomogło. Ba, mało tego auto w ogóle przestało współpracować.

 

Tu się zaczyna historia drugiego mechanika, stwierdził że zimne luty w sterowniku ponaprawiał i auto zaczęło jeździć, tak jak zaraz po kupnie.... I znowu po paru dniach ta sama historia dławi się szarpie itd. do tego zauważyłem że podłoga jest mokra pod wycieraczką kierowcy - ucieka jakiś płyn.

 

Ręce już dosłownie mi opadają - co robić ? Drugi mechanik każe podstawić auto i będzie "szukał" powiedział że trzeba będzie zacząć od oryginalnej nowej przepływki koszt około 400-500zł trochę drogo w porównaniu do używki - może mieć rację ??

 

 

Dodam że najgorsze jest to że komputer nie wywala żadnych błędów.

Edytowane przez Akademia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw każ im wyczyścić przepustnicę i EGR.Nie pozwól im od razy wymieniać.Jeżeli będzie ci mówił że pompa to niech ci pokaże wyniki pomiaru ciśnienia.

A tak w ogóle to zadzwoń do komisanta że mu go oddajesz.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo chętnie bym oddał ale czy mogę ? Minęło 2 miesiące a ja auto zarejestrowałem. Jestem w kropce. Przez te 2 miesiące głownie stało u mechaników :-( zapomniałem dodać ze przepustnica tez wymieniona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić parametry Tech2 albo Op-Com.

Można z tego dużo wynieść i nakieruje cię to na ewentualną usterkę.

U mnie na komputerze było dobrze, ale za to blok miałem pęknięty..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak S_Patryk pisze.Najlepiej aby mechanik podpiął się do auta i jeżdżąc sprawdzał parametry pracy.Bo inaczej to wymienisz pół silnika.Ale to musi być ktoś kto umie je odczytać.Może masz w pobliżu kogoś kto ma Op-Coma?Zrobiłby logi dynamiczne a koledzy Beny i Arkos może by cos doradzili.Ale skąd jesteś?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie się działo . A świeci Ci żołta kontrolka bo jak tak to prawdopodobnie katalizator poszedł :P .Nie znam sie w dziedzinie naprawiania ale mi też się tak dusiła pózniej bo jeździłam nią dwa miesiące na świecącej się kontrolce bo komputer nic nie wykrywał a następnie mechanik mi do domu nie pozwolił wracać no i pózniej okazalo się że z silnikiem ( katalizatorem czy czymś tam coś się stalo ) pozdrawiam piszę tylko w rzadkich przypadkach ale podobne zdarzenie miałam jak się jechało 80 na godz nic sie nie działo ale jak sie jechało koło 30-40 zaczynala gasnac :P pozdrawiam


i też w corsie c z 2006 roku mam silnik 1.0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalowa Wola - podkarpackie.

 

Żadna żółta kontrolka mi nie swieci.

 

Znacie może kogoś z moich okolic kto posiadałby taki sprzęt ?

Bo w przeciwnym razie czeka mnie latanie po całym mieście....

 

Właśnie dzwoniłem do mechaników którzy grzebali w aucie.

Obydwaj jeździli z wpiętymi komputerami i nic.

Jeden ma tercha a drugi op coma.

Edytowane przez Akademia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym sprawdzić jeszcze świece i cewkę zapłonową. Miałem podobny przypadek w Corsie C 1.0 '00. Auto traciło moc albo gasło. Okazało się że świece były chyba jeszcze od nowości. Z kolei w corsie D 1.2, która była w pracy utrata mocy była związana z padniętą cewką zapłonową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli próbowanie wymieniania wszystkiego po kolei mnie czeka....

 

 

Panowie jeszcze jedna kwestia, od wizyty u mechaników robi mi się cały czas mokro pod wycieraczką kierowcy ?

Jakiś pomysł ? Coś gdzieś wycieka, ale żadnego płynu nie ubyło....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być że z szyby przedniej a i równie dobrze z nagrzewnicy.Mokro masz po deszczach?Sprawdź jeszcze uszczelnienie otworu którym wchodzi przekładnia do kabiny ,wiązka przewodów.Może być wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności