Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Ładowanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   konrad_112

konrad_112
  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Inna marka:-
  • Silnik:DOHC 2.0 16v C20XE
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 19:30

Witam wszystkich.

Problemy z ładowaniem zaczęły się jak wjechałem w większą kałużę.

Przestało ładować przez jakiś czas potem zaczęło przerywać raz ładowało raz nie.

Na następny dzień było już wszystko ok.

Za każdym razem gdy wjadę w jaką kolwiek wódę problemy wracały.

 

 

Wiec zalany alternator, po czym kupiłem nowy po regeneracji.(Alternator70A)(Akumulator 70A)

Ładowanie bez obciążenia     14,1v

różnica pomiędzy aku a alternatorem to ~0.2v ~0.1v

Lecz przy włączaniu kolejnych odbiorników takich jak światła spadło do 13,9v

i tu kontrolka zaczęła lekko żarzyć.

Przy max obciążeniu jest około 12v

Przy włączaniu kolejnych odbiorników kontrolka coraz intensywniej świeci.

Dodam że jak włączę zapalniczkę aby się nagrzała to świeci niemal pełnym światłem tu nie mierzyłem ile było.

 

Jakie powinno być minimalne ładowanie

Dlaczego kontrolka tak świeci


Użytkownik konrad_112 edytował ten post 14 styczeń 2016 - 19:33

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 8763 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 14 styczeń 2016 - 19:40

A czy altek kupiłeś od swojego motorka?

Sprawdź czy klemy i masy mają dobre przejście, bo to też może mieć wpływ na pomiar.

Wydaje mi się że coś z tym altkiem jest nie tak, jeżeli to co pisałem powyżej jest ok.

Za małe napięcie na nie obciążonym i za duży spadek przy obciążeniu kontrolka nie powinna się pobudzać nawet jak wszystkie odbiorniki załączysz, chyba że jeszcze aku jest dno.


  • 0

#3 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20397 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 19:58

wedlug katalogu ma byc 70
ale chyba ktos ci wcisnal kit z ta regeneracja
  • 0

#4 OFFLINE   konrad_112

konrad_112
  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Inna marka:-
  • Silnik:DOHC 2.0 16v C20XE
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 20:04

Sam akumulator trzyma dobrze odpala bez problemu nawet przy dłuższym postoju (2-3 dni)

Klemy raczej dobrze trzymają nie są zaśniedziałe, wizualnie dobrze wyglądają.

 

Co do regeneracji papiery mam gwarancja 12 mies

Na aukcji było napisane że 70 A

A to sama aukcja http://allegro.pl/al...5910535264.html


  • 0

#5 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6583 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 14 styczeń 2016 - 20:25

To reklamuj.


  • 0

#6 OFFLINE   MAGTRONIX

MAGTRONIX

    Maciek

  • Forumowicz
  • 878 postów
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:3.0 V6
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 20:32

Witaj!
Prawidowy zakres Pracy alternatora
to 13.4 do 14,6 max w kazdym aucie bez wyjatku
Nigdy ladowanie nawet przy maksymalnym
obciarzeniu nie powinno zejsc ponizej 13v
jesli faktycznie masz ponizej to reklamuj
bo moze to tylko regolator napiecia ale jak by na to nie patrzec to z najduje sie w altku jako jego element
Wiec Szefu ma racje z altkiem cos nie tak
  • 0

#7 OFFLINE   konrad_112

konrad_112
  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Inna marka:-
  • Silnik:DOHC 2.0 16v C20XE
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 20:46

Dobra jutro posprawdzam kable zasilające jak i masowe.

Macie może jakieś podejrzenia gdzie może być nie tak i jak to sprawdzić 


  • 0

#8 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20397 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 20:56

przeciez masz juz podpowiedz co i jak


  • 0

#9 OFFLINE   MAGTRONIX

MAGTRONIX

    Maciek

  • Forumowicz
  • 878 postów
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:3.0 V6
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2016 - 21:04

Maly cienki kabelek przewaznie kolor czarny to jest tzw. wzbudzanie altka zobacz czy masz podlaczony do altka i w ktorym miejscu
Jak bedzie nie podpiety albo nie tak to moze byc przyczyna nie wzbudzania altka do odpowiedniej mocy
bez foty sie nie liczy :)
to takie info dodatkowe zanim zareklamujesz
  • 0

#10 OFFLINE   konrad_112

konrad_112
  • Użytkownik
  • 49 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Inna marka:-
  • Silnik:DOHC 2.0 16v C20XE
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 styczeń 2016 - 12:45

Sprawdziłem okablowanie.

Masa siedzi dobrze, co do wzbudzenia to nie łączy dobrze na kostce obok aku.

Rozłączyłem przeczyściłem styki jest poprawa ale to jeszcze nie to, bo przy max obciążeniu zaczyna żarzyć.

I co dziwne na zimnym silniku lepiej ładuje jak na ciepłym.

I sam styk na alternatorze (+) strasznie się nagrzewa, można się poparzyć.

W najbliższym czasie dodam nowy kabel od ładowania, altek z aku.

I co do wzbudzenia myślę go wpiąć za kostką, chyba że macie jakieś inne miejsce żeby go podłączyć.


  • 0





Podobne tematy: Collapse