Skocz do zawartości

Falujące napięcie ładowania


Gość myrkysfara

Rekomendowane odpowiedzi

Gość myrkysfara

Witam

Ostatnio rozładował mi się akumulator po naładowaniu i podłączeniu odpaliłem auto i sprawdziłem napięcie ładowania i było 12v brak ładowania. Po kilku dniach stania auta odpaliłem auto pochodziło kilka minut i sprawdzam napięcie ładowania 12.80v po kilku dalszych minutach było ponad 14v, postanowiłem zrobić rundkę i sprawdzić ponownie ładowanie i po powrocie na zapalonych światłach sprawdzam napięcie i ma 12,80v , po zgaszeniu świateł 13,80v po ponownym zapaleniu świateł 13,80v i rośnie czy w tym modelu combo 1.7d z 97r to normalne czy coś jest uszkodzone? Co może być przyczyna niedziałającego wentylatora chłodnicy bezpieczniki są sprawne. I jeszcze jedno pytanie czy wskażnik stanu paliwa powinien po odpaleniu być w jednej pozycji stałej z aktualnym stanem ropy czy powinien się podnosić i opadać po dodaniu i puszczeniu gazu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że masz jakieś przebicia na kablach.

Jak stary jest aku i jak ci pali.O tym nie piszesz.Czy czyściłeś styki na altku i aku.?Czy grzeją ci się klemy albo przewody na altku?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość myrkysfara

Myślę że masz jakieś przebicia na kablach.

Jak stary jest aku i jak ci pali.O tym nie piszesz.Czy czyściłeś styki na altku i aku.?Czy grzeją ci się klemy albo przewody na altku?

Auto mam od wakacji, ktoś podłączał radio i przypalił instalacje przy kostce od radia ze wsteczny nie świecił i akumulator się rozładowywał bo zwarcie było manetka od kierunków wyłączała światła drogowe przy zmianie kierunkowskazów, manetkę wymieniłem i te przypalone kable od radia wsteczny powrócił akumulator nie jest nowy normalnie odpala, nie czyściłem ani nie sprawdzałem czy się grzeją. wczoraj wieczorem pomiary robiłem. Po odpaleniu zdjełem osłonę z prawego słupka w nogach i tam sa 2 przekazniki i jakas czarna puszka i idzie fioletowy przewód prawdopodobnie od masy i był cieply

Edytowane przez myrkysfara

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość myrkysfara

Po odpaleniu jest brak ładowania do jakieś 8 minut bo jest grzanie świec, potem napięcie ładowania wzrasta, przyczyna zwarcia mógł być uszkodzony kabel od wiatraka bo się upalił i zwierał do masy. Wiatrak nie działał bo wtyczka była wypięta od czujnika wiatraka. Czy wiatrak chłodnicy ma stałą prędkość obrotów czy różne prędkości? Czy ktoś się orientuje gdzie jest czujnik temperatury zewnętrznej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności