Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Odpalenie silnika 2.0 cdti


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 23 luty 2016 - 20:11

czy razem z filtrem zmieniles jego uszczelki ??
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   artilee

artilee
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:04

Zmieniona została tylko uszczelka przy pokrywie obudowy, jeśli o tą chodziło.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:16

no i to wystarczylo zyby sie nie zapowietrzal
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   artilee

artilee
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:18

Ale czemu tak działo się tylko na ciepłym silniku? Mogło ewentualnie spływac paliwo z filtra?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:23

termokurczliwosc materialow cos mowi ??
fizyka z podstawowki
zimna obudowa byla szczelna
ciepla sie rozszerzala i puszczala powietrze
innej opcji nie widze
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   artilee

artilee
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:42

To akurat powinno działać odwrotnie
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 13:52

no coz
skoro tak uwazasz ;)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   artilee

artilee
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 luty 2016 - 07:42

Nie neguje Twojej racji, ale minęło kilka dni od wymiany filtra i znów jest ten sam problem. A przecież uszczelka nie zużywa się w 5 dni. Czy rozważać wogole taką opcję że paliwo spływa z filtra? Bo gdy po wymianie filtr był zalany, to nie było problemu. I kilka kolejnych razy też nie a teraz problem powraca.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 luty 2016 - 12:11

rozwazam opcje zapowietrzania ukladu
cos zle poskladane
cos przeoczone
skoro po wymianie filtr byl zalany i bylo OK znaczy ze znowu sie zapowietrzyl
teraz szukaj gdzie
uklad paliwowy ma kilka metrow i kilka elementow
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   artilee

artilee
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.0 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 maj 2016 - 09:17

Kończąc temat żadne z powyższych nie było przyczyną. Układ paliwowy był najprawdopodobniej zapchany, być może przez osady itp. Używałem od momentu zakupu dodatków do paliwa czyszczących układ paliwowy i podczas któregoś z odpalań tak jakby coś się odetkało. Od tamtej pory tj już miesiąc czasu nie ma problemów nie tylko z odpalaniem ale i z nierównymi obrotami o których wspominałem w innym temacie na tym forum. Dodatek STP jeżeli ktoś jest ciekawy.



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse