Skocz do zawartości

Skrócona odcinka i strzały na pb.


Gość Insomnia1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Insomnia1990

Witam.

Mam problem z Tigra. Wrzuciłem org sterownik x14xe bo ktos wczesniej wrzucil z x16xel i pojawily sie problemy.

Auto na pb nie chce jechac "zabkuje" i po dodaniu gazu strasznie zamula a na lpg jedzie prawie normalnie.

Odciecie ma juz przy 4800rpm. Wczesniej ok 5.5tys

 

Nie ma nieszczelnosci, krokowy wrzucony nowy, swiece ok 5tys. Przewody podobnie. Filtry wszystkie max 10tys.

Swieci sie check (czujnik stukowy zle napięcie. Bład 16)

 

Bardzo proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Insomnia1990

Na sterowniku x16xel odcinka byla przy 5,5 pomimo błędu. Zero zabkowania i problemów (tylko swiecil sie check)

Teraz sie zaczelo po zmianie kompa na x14xe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pozmieniałeś piny we wtyczce od komputera jak powinny być?Czyli sterownik już dostałeś oryginalny?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Insomnia1990

Panie Adamie wrzuciłem nową wiązkę. Komplet z 1 auta , komp wiązka, antena immo i pastylka. Sprawa mi wygląda na to że chyba stukowy leci w kulki bo póki się check nie zapali to wszystko jest bdb a nawet kręci się do 6.5tys obr.
1 błąd właśnie stukowca się pojawia. (błąd 16)
Problem nieco gorszy niż ostatnio bo odcinka przesunięta na pb ale na lpg nadal dobrze.

Zamówiłem nowy klucz dynamometryczny bo może ten przekłamuje i stąd te problemy. Mam nadzieję że uda mi się to rozwiązać do środy.

Wymieniłem przy okazji cewkę zapłonową i przewody bo miałem pod ręką idento z poprzedniej jednostki. Co dziwne na palcu 1 i 3 z cewki wysypała się ruda. A w lipcu wrzucałem cewkę i było ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to mogło mieć wpływ na przerwy w iskrze.

Poluzuj śrubę na stukowcu i dokręć delikatnie.Może się poprawi gdyby był za mocno dokręcony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Insomnia1990

Już poczekam aż przyjdzie nowy klucz i zobaczymy co się będzie działo. Zamówiłem ponoć dokładniejszy klucz tak, że myślę że problem zniknie..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Insomnia1990

Problem nie znikł,pomimo czyszczenia czujników/zamian i dokręcania 13nm. Muszę chyba poszukać na złączu z wiązką silnika.

Odcinka bez zmian nadal nisko.

Za to udało się zwalczyć problem z PB, okazało się że moja cudowna pompa paliwa robiła mnie w ciula. Pomimo trybu awaryjnego auto sporo odżyło i nie musze czekać aż się przełaczy na lpg bym mógł gdzieś jechać : SMILE :)

 

Temat do zamknięcia....

Wrzuciłem czujnik 1'no pinowy i podpiąłem się pod pin C1. Wszystko wróciło do normy. Dziękuję za rady.

 

Edytowane przez Insomnia1990

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności