Skocz do zawartości

uciekający płyn z chłodnicy


Gość Av3nida

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam taki problem...

przed wymianą chłodnicy płyn uciekał w ogromnych ilościach, przez noc w garażu zleciał mi cały płyn ze zbiorniczka, którego lałem wieczorem(na zimnym silniku)

po wymianie chłodnicy(poprzednia była pęknięta) wszystko było okej przez jakiś miesiąc, Teraz zaglądam(zaglądam co jakiś czas pod maskę)patrzę a płynu jest tylko trochę na dnie w zbiorniczku...o dziwo komunikat o stanie płynu nie wyskoczył..

od razu zaznaczę

-nie przybywa mi oleju w samochodzie

-nie mam "majonezu" pod korkiem oleju

-nie zostawiam po sobie białej chmury dymu(jedynie jak jest zimny ale to każdy tak ma)

-nie mam bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym..

Ale gdy go odkręcam słychać tsss(na gorącym) i płynu trochę wraca.

Teraz nie mam żadnych śladów wycieku(przynajmniej ja nie widze od przodu)

 

 

 

I nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale chłodnica klimatyzacji jest też pęknięta - w taki sposób jakby ktoś ją kopnął i się "wyłamała"(?)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klima nie ma polaczenia z ukladem chlodzenia

dolej plyn i obserwuj

moze sie nie odpowietrzyl do konca po montazu nowej chlodnicy

i teraz sie to stalo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przejechaniu około 300-350km musiałem znowu dolać połowę wymaganej ilości płynu...

Po każdym przejechaniu poziom płynu był ok ale już gdy np 2 dni stał w garażu płynu ubyło...

Edytowane przez Av3nida

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samochodzie sucho - z tego co wyczytałem to jakby coś było nie halo w środku to nie odparowały by mi szyby - prawda to??

co do zapachu to nie czuć płynu... nawet zaglądałem i wąchałem płyn prosto z zbiorniczka

jedyne co zauważyłem to, że reduktor(parownik?) od gazu jest mokry pod spodem gdy wkładam rękę(po przełączeniu już na gaz piszczy mi kilka razy -7 moze 8 razy dokładnie to samo co w tym filmiku tyle, że jak przełączy z benzyny na gaz https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=SW4uD_uoMLY) .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu już króćce reduktora mają dosyć i dlatego puszczają płyn.

Wyciek jest też trudno zlokalizować na przewodach bo gorące szybko odparują.

Trzeba by było sprawdzić z góry i z kanału na uruchomionym, gorącym silniku - bo można wtedy zobaczyć wyciek.

Też posprawdzał bym przewody gumowe czy nie są sparciałe i twarde pod opaskami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od ostatniego napisanego postu i dolania płynu nie ubyło nic...

byłem też u mechanika i podejrzewa pompe wody

no i powiedział, że robi się podciśnienie w zbiorniczku

oddaje samochód w tygodniu, będzie próbował zlokalizować wyciek i sprawdzić dokładnie te rzeczy, które wymieniłem wyżej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności