Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Astra f 1.4 8V silnik za bardzo się grzeje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 OFFLINE   art1ek

art1ek
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8v
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 24 luty 2016 - 08:08

Chłopaki, orientujecie się czy chłodnica z 1.6 16v będzie pasowała do 1.4 8v?


Czujniki nie pomogły. Dzis zamówiłem nową chlodnice, tym razem nie chinczyka :)
Za chwile zabieram się za wymiane chłodncy. Zauważyłem że na obecnej gdy termostat pusci chłodnicy w 2/3 od góry jest gorąca a dół zimny. Czyli wyglada ze uklad jest zapowietrzony?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#32 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9813 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 24 luty 2016 - 09:57

No i to możliwe.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#33 OFFLINE   art1ek

art1ek
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8v
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 24 luty 2016 - 11:44

Chlodnica zmieniona. Nowa o 1cm grubsza. Jest mała poprawa, ale dalej to samo. Różnica jest taka, że wentylator włacza sie teraz nie przy 100 tylko gdzies 98 i chodzi krócej niż wcześniej
Przestało też bulgotać w zbiorniczku wyrównawczym.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#34 OFFLINE   Mały 25

Mały 25
  • Forumowicz
  • 710 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8V 60 KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 24 luty 2016 - 14:13

i co teraz?szukasz dalej ,

czy dajesz na luz :-D??


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#35 OFFLINE   art1ek

art1ek
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8v
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 24 luty 2016 - 21:06

Jutro do gaziarza idzie i koniec, więcej nie robie nic...

Jutro do gaziarza idzie i koniec, więcej nie robie nic...

Auto u mechanika, ale mi nie dało to spokoju i szperałem po necie iii... Znalazłem identyczny przypadek jak mój---> https://forum.autoka...i-przepustnica/

Najprawdopodobniej winowajcą w tym przypadku jest termostat. Kilku ludzi narzekało na te Vernet, a ja właśnie taki mam. Jutro wymieniam na Vahlera i zobaczymy.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#36 OFFLINE   Mały 25

Mały 25
  • Forumowicz
  • 710 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8V 60 KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 luty 2016 - 10:36

ale, to musisz i rozrząd, z pompą wody zmienić.,

bo termostat jest pod rozrządem. Moim zdaniem,

będzie to samo, że chyba zastosujesz "zimny termostat"

one były stosowane, na Afrykę.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#37 OFFLINE   art1ek

art1ek
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Silnik:1.4 8v
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 25 luty 2016 - 22:02

Rozrządu i pompy nie zmieniam bo są nowe. Zmienie termostat i pasek. Termostat na 87 stopni.
Auto już w domu. Winowajcą jak się okazało był głupi termostat za 30zł... Założony jest na 87 i jest o niebo lepiej. Temperatura w jeździe ma 90-91 stopni i nie rośnie. Dopiero przy dłuższym postoju wchodzi na 95. Problem rozwiązany :-) prawdziwy test będzie w leci przy 30 stopniach. Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za rady.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#38 OFFLINE   Dar3x

Dar3x
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 lipiec 2017 - 00:38

Posciagajcie sobie plastiki z atrapy kolo chłodnicy problem ustaje:)

Witam forumowiczów. Chciałbym opisać swój problem z asteroidem... Dodam, że przeczytałem już kilkanaście postów odnośnie temperatury w astrach i wiem, że jest dosyć wysoka, ale....
Problem pojawia się gdy jest ciepło na polu (powyżej 10stopni). Przy normalnej jeździe, wystarczy że zatrzymam się np na światłach 2min i jest jakieś większe wzniesienie to auto odrazu ma 100 stopni i włacza sie wentylator. Temp spada, ale moim zdaniem wolno. Nie wspominając w lecie jest katastrofa. Wentylator potrafi iść przez 15km. Wyminiłem pompe wody, termostat, chłodnicę, płyn, obieg drożny, ogrzewanie dobre. Ostatnio jakiś mechanik mi powiedział, że to może być wina źle zamontowanego parownika od gazu, ale nie chce mi się w to wierzyć. Macie jakieś pomysły? Dodam jeszcze, że jedyne co podejrzewam to chłodnica może być złom, bo nowa z allegro kosztowała 45zł i może ona jest za mało wydajna? Z drugiej strony na starej chlodnicy było tak samo z tego co pamietam, bo bylo to zaraz po kupnie auta. Żaden mechanik nie ogarnia tego tematu. Może ktoś na forum ma jakiś pomysł?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse