Skocz do zawartości

Meriva 1,7 CDTI podłączenie vacum


Gość 4-est

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakiś czas temu kupiłem opla merive z uszkodzonym silnikiem, który już był wcześniej rozbierany. Noooo niestety silnik był na tyle uszkodzony że musiałem go wymienić. jest to 1,7 cdti z17dth, a problem mam z tym taki że nie wiem gdzie należy podłaczyć przewody z vacum pompy. Jeden z nich podłączyłem do serwa. dwa to napewno wejściei wyjście oleju, pozostaje jeszcze jeden cienki przewód.

Po odpaleniu w w/w wężyku występuje podciśnienie, szukałem juz prawie wszędzie. Proszę o pomoc

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest przewód, który służy do sterowania podciśnieniem w całym siniku .. z małego króćca idzie do góry .. potem wokół pokrywy górnej pod pompę paliwa .. i tam jest rozdzielany na dwa sygnały .. jeden do sterowania turbiną a drugi do sterowania klapami wirowymi w kolektorze dolotowym . Jeden idzie poprzez zawór EVRV (zmiana liniowa) a drugi przez SVS (otwórz zamknij). I w tym silniku to chyba wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności