Gość iMoCks Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Wczoraj zapalil mi sie blad code 84 i auto stracilo swoje moce. Moj op-com jeszcze do mnie nie dotarl a kabel kolegi jest zbyt stary i nie obsluguje aut powyzej 2010 roku. Del-phi nie pokazal zadnych bledow ale po sprawdzeniu cisnienia turbiny przy stopniowym dodawaniu gazu wartosc cisnienia z 88kPa rosla do 135-141kPa po czym bardzo spadala mimo dalszego dociskania pedalu gazu. I teraz pytanie. Czy bedzie to wina czujnika cisnienia czy usterki mozna doszukiwac sie jeszcze w innym miejscu? Edytowane 2 Marca 2016 przez iMoCks   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Ciśnienie spada jak turbo nie pompuje, podłącz komputer zobacz jakie masz błędy i parametry podczas jazdy autem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) jak widze wartosc 88 kpa to juz widze ze map sensor walniety albo polaczenie ma opor chyba ze jestes 1100m n.p.m Edytowane 2 Marca 2016 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Ciśnienie spada jak turbo nie pompuje, podłącz komputer zobacz jakie masz błędy i parametry podczas jazdy autem. Niestety nie mam dostępu do komputera o czym napisałem wyżej. Kolegi kabel nie obsługuje modeli po 2010 roku a mój najnowszy jeszcze nie dotarł. A za diagnostykę w ASO 200 GBP płacił nie będę. Jutro będę miał szanse się podpiąć i na 100% to zrobię. jak widze wartosc 88 kpa to juz widze ze map sensor walniety albo polaczenie ma opor chyba ze jestes 1100m n.p.m Nie no aż na takiej wysokości nie jestem. A jakie powinno być aby można było powiedzieć, że jest w normie? Chodzi o ciśnienie bez dociskania pedału gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Na zgaszonym silniku 95-100 kpa Na zapalonym podobnie Edytowane 2 Marca 2016 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czujnik wymieniłem, błędy pokasowane. Niestety po przejechaniu kilku km błąd się pojawił ponownie i moc uciekła. Po zgaszeniu i odpaleniu po kilku minutach błąd zniknął i pojawił sie po przejechaniu kilometra.Czujnik założyłem jakis no-name bo nie miałem nigdzie dostepnego oryginału Boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Zmienilem czujnik na oryginalny. EGR, dolot i przewody poczyszczone. Cisnienie ciagle 85-88kPa bez dodawania gazu, po dodaniu gazu cisnienie rownomiernie rosnie i nie ma skokow ale blad nadal sie pokazuje. Jakies inne sugestie? Edytowane 6 Marca 2016 przez iMoCks   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Znalazłem zależność pokazywania się błędu, może to kogoś ukierunkuje. Błąd pojawia się gdy temperatura na wskaźniku pokazuje w granicach 90 stopni. Jak auto postoi i ostygnie, to błąd znika i nie pojawia się do momentu osiągnięcia wyżej wymienionej wartości temperatury.Mi już ręce opadają, żaden komputer nie pokazuje błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.