Skocz do zawartości

Wyciek oleju przez uszczelniacz wału korbowego a także zapach w kabinie.


Gość nofack

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiscie podejrzewam wyciek spod miski na rure wydechowa, bo wtedy smierdzi w kabinie ale nalezy to zweryfikowac, ewentualnie wklej zdjecie wycieku to spróbuje ocenic skąd.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz tego nie zrobie, ale jutro pojade na SKP i bedzie wiadomo co i jak.

A czy moze byc jeszcze jakas inna przyczyna tego wycieku oprocz tego uszczelniacza lub spod misy olejowej ?Ale racze to wygladalo na ten uszczelniacz bo to po jednej stronie cieklo chyba od gory z jednej strony wlasnie nie z dwoch...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze cieknac spod miski olejowej/ Jezeli z uszczelniacza to z po stronie pasazera bedzie wyciek, spod aparatu jezeli z strony kierowcy ale wyzej, walka rozrzadu jezeli z góry..ostatecznie z UPG

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam to od strony pasazera byl wyciek.Poki co tyle wiem. Ale nie ma co gdybac a tym bardziej wam glowy juz nie zawracam bo nie mam pewnych informacji. Jutro podjade i dowiem sie wszystkiego co i jak. I dam znac jak bede wiedzial wiecej informacji. Poki co dziekuje za rady i ozdrawiam serdecznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naucz sie sam wymieniac

to nie bedzisz plakac ze drogo

mechanikowi placisz za robote

ale tez za jego wiedze o narzedziach nie wspomne

 

co maja powiedziec wlasciciele 2,8 turbo

jak nie sprawdza przed zakupem ile kosztuje rozrzad to sie moga zdziwic

bo to spory koszt

500 przy tym to drobne na srubki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak Gawlak zgadzam sie z toba i taka prawda jest...niestety ja wiedzy odpowiedniej nie posiadam a tym bardziej odwagi na samodzielna wymiane rozrzadu w swoim aucie i danie gwarancji ze wszystko bedzie gralo,a narzedzia to 2 sprawa choc ich posiadanie to dopiero koszty jak i wyposazenie calego warsztatu.

 

Wracajac do tematu, sprawa sie wyjadnila do konca bylem na SKP i faktycznie mechanicy od razu stwierdzili ze poszedl uszczelniacwalu korbowego jak pisalem wczesniej no i ze trzeba wymieniac rozrzad przy okazji zeby miec siewty spokoj, a przy okazji wydalo sie ze pompa wspomagania jest "mokra"poci sie i tez moge myslec o jej wymianie powoli.

 

Koszty roboty za rozrzad i wymiane tych uszczelniaczy u mnie w granicach :250-200zl

Koszty samego rozrzadu 200zl- 400zl

Koszty uszczelnien walu tj 1 simering od dolu 30zl + 2 u gory po 10zl (przy okazji gore wymienie)

Takze suma sumarum zrobi mi to mechanik znajomy za 200zł + koszty 300-350zl za rozrzad+uszczelnienie=500-550zl wszystko

 

Co do rozrzadu polecali mi rozne od 200zl do 450zl mega dobre :D Ja bym wybral opcjie za 240 ale mysle nad 280zl z firmy Bosch kompletny z gornej polki i nie potrzeba mi niec wiecej ani miej do tego auta. Co myslicie ?

A takze przy okazji tej pompy wspomagania co poradzicie robic to od razu ? Jak tak to raczej zdal bym sie na uzywana jakas za 60-80zl w miare dobrą co mowicie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o rozrzadach i producentach pisano na forum setki razy

na tym sie nie oplaca oszczedzac

 

co do uzywanej pompy

zawsze mozna trafic na taka sama lub gorsza

chyba ze wyjmiesz z dzialajacego ukladu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rozrzadu to i tak nie wezme innego niz ten co poleca mi mechanik. Zasugerowal kilka od 244-288 z gornej polki Boscha wiec co mi wiecej potrzeba? Wydaje mi sie ze wie co mowi moim zdaniem Bosch powinien dac rade . Tutaj na forum kolega MK5 tez zasugerowal jakis za 200zl podobno dobry wiec 288zl za Boscha to chyba oplaca sie dac. Z pompa wspomagania no to wymienie na uzywana albo bedzie dobra albo nie i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pompa wspomagania tylko się poci, nic nie rób. W mojej byłej astrze poci sie od dnia zakupu czyli 2004 po dzień dzisiejszy i nic sie nie dzieje.

Jezeli chodzo o rozrzad zdaj sie na mechanika.

Drogie sklepy u Was Tu masz z wysokiej pólki http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-opel-astra-g-1-6-8v-i5007022969.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skad ci mechanicy biora te rozrzady ale takie ceny jak podalem. Ten co ty podales to nie do mojego silnika do mojego z INA to cos takiego najtanszego :http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-opel-astra-f-1-4-1-6-16v-90-101-i6003566401.html. Ale ja zdam sie na mechanika albo tak jak on mowil Boscha za 288zl albo cos tanszego ale tez dobrych firmy za 240-260zl ale nic taniej .

 

Co do tej pompy to niehc sobie obejrzy i sam stwierdzi czy robic z tym cos czy nie. Ogolnie to wydaje mi sie ze moze czasami ciezej chodzi wspomaganie na zimnym silniku ale tak to nie jest zle. Zobaczymy co on powie. Mimo wszystko dziekuje wam za rady na pewno sie przydaly i tez upewnilem sie co z tym fantem mam robic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności