Skocz do zawartości

stuki w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

To co radzisz,popuszczać to raczej nie warto bo może być za luźno znowu,tak myślę pozostaje jeździć i jak będzie znowu luz zrobić regenerację maglownicy?

Zablokować raczej się nie powinna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zablokować nie.Ale myślę że o wymianie przynajmniej tulei musisz myśleć.No i dobrze by było sprawdzić opór jaki przekładnia pokonuje.Kiedyś to się sprawdzało dynamometrem zaczepiając o końcówkę drążka i ciągnąc.Na skali było widać z jaką siłą trzeba ciągnąć.Auto oczywiście podniesione i koła zrzucone.Jeżeli ta siła była za duża to trzeba było poluzować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeżdżę może się dotrze bo jakby coraz lżej chodziło a jak nie to troszkę popuszczę jeżeli mi się uda dojść do tej śruby bez wyjmowania maglownicy,a jak się nie uda i nie będzie lepiej to oddam do regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności