Skocz do zawartości

Praca na 3 cylindry, wypadanie zapłonu po wymianie cewki.


Gość carlos73

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ma wypadanie zapłonów i śmierdzi paliwem ,kontrolka check mu miga że jest problem.To o czym to świadczy? Skład spalin na pewno zły.Jeżeli diagnosta wsadzi czujnik do rury wydechowej to wszystko zależy od niego.

Ale jeżeli masz ten objaw na ciepłym to ja bym robił na początek dwie rzeczy: czujnik temp.płynu i przepływka

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość carlos73

Tak, tylko podczas jazdy i później na postoju aż do zgaszenia. Do tego przed chwilą zaobserwowałem, że jadąc spokojnie, nie wkręcając silnika powyżej 2500RPM przy zmianie biegu, problemu nie ma a silnik pracuje równo.

adam1954 - a może za to zatrzymać dowód? U mnie na pobliskiej SKP jeszcze nie spotkałem się z analizą spalin na przeglądzie całe szczęście. A co do czujki temp, jeżeli była by uszkodzona to nie było by tak że wskaźnik temp by nie działał lub pokazywał głupoty?

Edytowane przez carlos73

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta nie uprawnień do zatrzymania dowodu, klapy wirowe nie powinny wywalic błedu jezeli cos nie halo?.

Sterownik jest umieszczony na silniku?

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie podpisze przeglądu.Nie musi ale może to zrobić.

 

Czytałem o kilku przypadkach że błędu nie wywalało a klapki były przytarte.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość carlos73

Właśnie co do twinporta wydaje mi się że powinien wywalić błąd w przypadku zablokowania klap, a u mnie takiego błędu nie ma. Tak, sterownik jest na silniku obok przepustnicy, jest to DELPHI DELCO MT35E.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A co do czujki temp, jeżeli była by uszkodzona to nie było by tak że wskaźnik temp by nie działał lub pokazywał głupoty?

 

Nie wiem jak jest w tym twoim ale powinno.Jak by nie było to jest to pierwsza najtańsza opcja naprawy tego problemu.Sterownik to już ostatnia.Ale nie chcę zapeszać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przeniesc sterownik w miejsce nie narzaone na ngrzewanie, pamietając by go dobrze zmasowac z silnikiem(zwykły dobrze przykrecony kabel od silnika do sterownika wystarczy)

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość carlos73

Z czujnikiem spróbuje jak uda mi się gdzieś go dostać w okolicy. A co do sterownika, na obudowie zauważyłem naklejkę z nazwa warsztatu elektroniki samochodowej, więc niestety chyba ktoś już tam był...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli duze prawdopodobieństwo że to ecu, spróbuj zrobic jak napisałem i czy bedzie poprawa.

Czujnik temp to raczej nie, jezeli prawidłowe wskazania na wskazniku.

Edytowane przez mk5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności