Skocz do zawartości

Swap silnika c24ne , problem z głowicą.


Gość Belzebub

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ale ja nie chce zmieniac skrzyni tylko wpiac silnik do mojej skrzyni . I czytalem wlasnie moze za duzo i slyszalem opinie ze pasuje , dlatego postanowilem zalozyc nowy temat i rozwiac wszystkie niedomowienia . Widzialem frontere sport z takim silnikiem wiec musi byc jakies rozwiazanie by auto jezdzilo ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chce zmieniac skrzyni tylko wpiac silnik do mojej skrzyni

A gdyby tak pojsc inna strona i kupic omege 2.2 ? I przekladac ze skrzynia ? podejdzie do niej reduktor i wal ?

sory kolego

albo sam nie wiesz co piszesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o uruchomienie auta , nie wazne jak. Po moim pierwszym poscie mozna bylo wyciagnac takie wnioski . Jakbym mial wybor i dostal glowice do c24ne to bym nawet nie zawracal glowy swapami. Regeneracja mojej glowicy by kosztowala od 2 do 2.5 tys zl wiec wole zaplacic z tysiac wiecej i zmienic silnik na mocniejszy. Przez chwile myslalem ze c20ne bedzie bezproblemowy i wyjdzie taniej , stad te zamieszanie . Mam nadzieje ze wszystko juz wyjasnilem . To co Panowie ? Jakies pomysly ? pomozecie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

mam jeden pomysl

przeczytaj dokladnie temat podany na pierwszej stronie

o swapie zamist 2,4

i np zapoznaj sie z tym

http://forum.samnaprawiam.com/skrzynie-biegow-dane-techniczne-manualne-rwd-vt251.htm

z ciekawosci przegladalem neta i informacji jest od groma

problemem jest to ze nic nie kumasz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje ze malo kumam , dlatego tu pisze. Widzialem te tabelki i niby 2.5 v6 ma taka sama skrzynie , moze byc tylko sprzeglo inne. I to jest dalej gdybanie , myslalem ze ktos sie znajdzie kto juz to robil i potpowie jsk jest na 100 %. Nie musisz mi wmawiac ze nic nie czytalem. W temacie pierwszym ktorego poleciles sa silniki rzedowe ktore sa stare i ktore tez sa trudno dostepne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 tys troche za drogo , musze jeszcze doliczyc mechanika , chyba jednak bede spawal swoja glowice , bo widze ze malo osob skorych do pomocy i na tyle cierpliwych by potlumaczyc dla laika . Dowiem sie dokladnie ile spawanie w moim przypadku , jak bedzie ponad pol wartosci auta to frota na czesci pojdzie bo fajny stan mam .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory kolego

piszesz ze malo osob skorych do pomocy

a ja widze pomoc caly czas

problem w tym ze Ty pojecia nie masz

mozemy podsylac linki i dane

ale co z tego

skoro Ty nic nie zakumasz

do tego planujesz oddac auto mechanikowi

bo sam tego nie zrobisz

 

caly temat bez sensu

albo drogo albo silniki za stare

z takim podejsciem to kup sobie jakies nowe male autko

a nie bawisz sie w swapy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności