Skocz do zawartości

ASTR G 1.6 8V szarpanie


Gość piodur19

Rekomendowane odpowiedzi

No i teraz masz czas wtrysku benzyny 4.1 ms przy pracy na LPG i po przełączeniu na benzynę powinien być też 4.1ms. Wykres w sumie jest w porządku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

siedzenie świecy jest trochę zabrudzone tak jakby od oleju w 1 i 4 cylindrze

 

Mogły być słabiej przykręcone i lekko nimi dmuchało.Ale to też może powodować inne zachowanie silnika bo kompresja uchodzi świecami. LPG wygląda na mniej wiecej dobrze ustawione.Czasy wtrysków tylko sprawdź czy jest jak ci pisałem.Błędy EGR sprawdź jakie są Jeżeli są typu złego przepływu spalin to go wyczyść

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

dzisiaj jadąc do pracy auto przy około 2 tyś obrotów przerwało tz. tak jakby brakło mu paliwa na 1-2 sekundy. oczywiście po rozpędzeniu auta do 80-90km/h zaczął lekko szarpać tak jak opisywałem wcześniej powyżej 100 km/h szarpanie ustąpiło. Check nie wyskoczył, ale po podłączeniu pod komputer wyskoczyły 2 błędy " nieprawidłowy sygnał zaworu EGR" i "uszkodzenie zaworu EGR"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz wiesz że masz wymianę.

http://www.inter-team.com.pl/informacje-techniczne?file=files/Do%20pobrania/Informacje%20montazowe/PIERBURG_Informacja%20montazowa_Wyszukiwanie%20bledow%20w%20systemie%20recyrkulacji%20spalin.pdf

 

Poczytaj trochę przydatnych informacji

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy na forum się przekonali że lepiej kupić używkę w dobrym stanie niż zamiennik. Ople nie znoszą zamienników.

W sumie to jeszcze możesz go przemierzyć multimetrem.

Zacisk A-E-5.6 Ohma

Zacisk E-masa zapł.wł.-11-14V

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używka nie wchodzi grę. Już miałem używkę dla podmiany ze szrotu i okazało się że mogę ją w buty wsadzić. to wole dać niecałe 300 zł za oryginał i mieć spokój na kilkaset tysięcy


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam w sumie na innych forach o firmie maxgear ten za 150 zł to nie nikt nic nie tykał przez kilkadziesiąt tyś km.


dzisiaj byłem u gościa co pracuje w serwisie opla i robi tak dorywczo samochody po pracy. Zaproponował zamiast wymiany EGR zaślepić go i całkowicie wywalić go z ECU koszt takiej usługi to 150 zł i mówił że to już na wieki i nigdy żaden błąd nie wyskoczy. Teraz pytanko czy wymieciać EGR czy zrobić to co on poleca ?

Edytowane przez piodur19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności