Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem silnika.


Gość KsD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem Opla Astry G (II) 2000r. 2.0 kombi. I od dłuższego czasu jest czasami problem, że samochód odpala tak jakby na 3 cylindry. Wnioskuje tak dlatego ponieważ ostatnio na trasie 15km miał bardzo dużego muła, i dopiero 1km przed domem szarpneło go i zaczął jechać normalnie. Dzisiaj wymieniłem przewody zapłonowe bo jeden był w fatalnym stanie ale nic to nie dało. Dzieje się tak losowo, raz odpali dobrze a raz źle. Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece były kiedyś wymieniane, cewki nie sprawdzałem bo nie wiem jak (Dopiero się uczę).Kompresję sprawdzę na tygodniu bo będę miał możliwość. EGR i przepustnice przeczyszczę jutro za dnia..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece były kiedyś wymieniane, cewki nie sprawdzałem bo nie wiem jak (Dopiero się uczę).Kompresję sprawdzę na tygodniu bo będę miał możliwość. EGR i przepustnice przeczyszczę jutro za dnia..

Kieedyś?? Kolega ma samochodzik z LPG.

Więc najpierw sprawdzenie układu zapłonowego, a następnie paliwowego jak nie pomoże.

Świece przy LPG nie wytrzymują tyle co na samej beni, ja osobiście używam NGK 23 Vline ( http://imged.pl/swiece-zaplonowe-bkr5ek-opel-astra-g-2-0-kpl-15362431.html )

Dobrze też jest mieć kogoś z cewką na podmianę.

Nie piszesz jakie LPG zdażyć też się mogło że któryś z wtrysków ma słabe połączenie (kostka).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za kilka wyjaśnień, jutro biorę się do roboty. I zapewne wieczorem zdam relacje. Czyli jutro sprawdzę cewkę, świece zapłonowe, wyczyszczę na wszelki wypadek EGR.

Edytowane przez KsD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak sytuacja wygląda tak, świece po wykręceniu miały kolor siwo/biały. Przebieg tych świec to tak około 20/25tys. Odłączyłem też EGR ale problem był nadal. Dzisiaj jak wracałem miałem wielkiego muła ale po zgaszeniu i odpaleniu od nowa problem zniknął. Z tym problemem opelek był już u mechanika który wywnioskował, że był to czujnik położenia wałka rozrządu (wymienił go ale bezskutecznie).

 

Edit: Czasami jak stoję na światłach to zaczynają obroty delikatnie skakać z np 800 do 1000+/- 50.

Edytowane przez KsD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepustnicę czyściłeś? Pytam bo nie piszesz.

 

Przepustnica została dzisiaj zdemontowana i porządnie wyczyszczona bo w środku nie była zbyt czysta. Teraz pozostaje czekać czy będzie wszystko w porządku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności