Skocz do zawartości

Wspomaganie Kierownicy Nie Odbija Vivaro DTI


Gość Vivaro2002

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Vivaro2002

Witam czy ktoś miał podobny objaw w swoim aucie ? mianowicie nie do końca odbija wspomaganie dodam że jest świeżo po regeneracji ciężko chodzi kierownica i nie do końca odbija kierownica podczas manewrów skrętów muszę ją sam prostować.

Co to może być czy to przez to że była naprawiana i musi się wyrobić czy coś źle magicy zrobili ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vivaro2002

Może coś w tym być bo kierownica jest w krzywej pozycji ucieka lekko w prawo a podobno nie da się jej źle założyć ;/

Edytowane przez Vivaro2002

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Vivaro2002

Ponawiam temat wspomaganie było na gwarancji i poprawili twierdzą że już jest ok ale nadal nie odkręca sie do końca kierownica jest może trochę lepiej niż było ale nadal nie tak jak powinno być :/ Dziwne jest tylko że oddałem przed tą przygodą kierownicę do obszycia i panowie ją zamontowali dokręcili odjechałem od nich 3 km i padło wspomaganie kierownicy wyciekł olej oddałem do regeneracji panowie zregenerowali a kierownica nie odkręcała się i tak się to ciągnie nie wiem czy zbyt mocne dokręcenie kierownicy mogło być tego przyczyną może zbieg okoliczności że zaraz po dokręceniu kierownicy padło wspomaganie ? Pomóżcie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vivaro2002

niebardzo rozumiem twoj opis

skad wyciekl olej, co bylo regenerowane, czy magiel byl ruszany?

 

Olej wyciekł z przekładni i została wysłana do regeneracji nie wiem czy naprawili moją czy dostałem inną w każdym razie taka jest sytuacja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli maglownica zostala zmieniona lub zregenerowana? dlaczego pompe ruszali?

drociarze czasem wypychaja kierownice do gory zeby wyjac magla i zapominaja opuscic, po skreceniu lacznika wspomaganie niby dziala ale odczuwalne jest jakby przerywanie w pracy pompy tyle ze ten opor wywoluje drazek kierownicy a konkretnie krzyzak,najlepiej podniesc przod vana i pokrecic kierownica, jesli opor sie zwieksza przy konkretnym koncie kierownicy to na bank problem wyzej opisany, drazek laczy sie przy samym maglu ale nie pamietam czy dostep jest z dolu czy da rade po zdjeciu kola

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności