Skocz do zawartości

Klima i błędy - auto zaczyna mulić


Gość krzysztof55

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztof55

Wreszcie uruchomiłem klimę.Wymieniona chłodnica,klima nabita,działa poprawnie,gdyby nie to że dzieje się coś dla mnie nie zrozumiałego.Silnik odpala normalnie,wszystko działa prawidłowo (również turbina)do momentu kiedy temperatura silnika podniesie się o 2 kreski.

Zapala się check.Autko zaczyna mulić,kiedy domuli do 2000 obr.check gaśnie i włącza się turbina.Jest ok.do momentu kiedy wyrzucę na luz i spadną obroty.Przed uruchomieniem klimy,wszystko działało książkowo.Komputer pokazał dwa błędy:czujnik ciśnienia klimy i sąby sygnał z silnika.obydwa błędy zostały skasowane i po wyjechaniu od mechanika wróciły.

Może ktoś z Was miał tego typu problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

czujnik cisnienia zapewne do wymiany

Dzięki za odpowiedż gdzie on się znajduje i do czego on służy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz na lewym nadkolu ( my w beni tam mamy pod filtrem powietrza).

Jeszcze warto było sprawdzić filtr klimy przed nabiciem, on też wpływa na cięższą pracę kompresora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Pewnie masz na lewym nadkolu ( my w beni tam mamy pod filtrem powietrza).

Jeszcze warto było sprawdzić filtr klimy przed nabiciem, on też wpływa na cięższą pracę kompresora.

Witam Cię Rafał,dawno się nie słyszęliśmy.Ale wszystko przez to,że z sinterką wszystko było ok.

Piszecie o czujniku ciśnienia w klimie ?Ale tak się dzieje nawet bez włączenia klmy.Czy to możliwe,żeby były takie zawirowania przez ten czujnik ?

Kurde,yle kasy wsadziłem w elektrykę i zachciało mi śię klimy :[ .

Jutro poszukam tego gnojka,ale jak sprawdzić czy to ten czujnik ?

Edytowane przez krzysztof55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof sprawdź jeszcze czy jakieś przewody od podciśnienia są nie porozłączane - mechaników jakich mamy takich mamy - albo jakaś kostka wypięta.

Przy robocie różne rzeczy się zdarzyć mogą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Krzysztof sprawdź jeszcze czy jakieś przewody od podciśnienia są nie porozłączane - mechaników jakich mamy takich mamy - albo jakaś kostka wypięta.

Przy robocie różne rzeczy się zdarzyć mogą.

Po poprzednich kłopotach z podciśnieniem i elektryką pierwsze co zrobiłem,to sprawdziłem przewody podciśnienia i wtyczki.

pozornie wszystko jest ok.Jutro mam jeszcze trochę czasu,tak że jak tylko będzie pogoda to posprawdzam wszystko jeszcze raz.

Tylko jak sprawdzić ten czujnik ciśnienia klimy.U mnie filtr powietrza jest po prawej stronie,czy to ma jakieś znaczenie co do umiejscowienia czujnika.

Jedno mnie zastanawia,co wspólnego ma czujnik cośnienia klimy z muleniem.muli do ok 2000-2200.w tym momencie włącza się klima i check gaśnie,ciągnie jak rakieta.Noga z gazu,wolne obroty i check się zaświeca itd....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kacper

Nie wiem co ma wspólnego klima do mulenia silnika.

Miałeś dwa błędy czujnika klimy i slaby sygnał z silnika.

Ten drugi to pewnie czujnik położenia wału i ma nim bym się skupił.

A gdzie go szukać ? http://forum.opel24.com/topic/29181-czujnik-polozenia-walu/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Nie wiem co ma wspólnego klima do mulenia silnika.

Miałeś dwa błędy czujnika klimy i slaby sygnał z silnika.

Ten drugi to pewnie czujnik położenia wału i ma nim bym się skupił.

A gdzie go szukać ? http://forum.opel24.com/topic/29181-czujnik-polozenia-walu/

Znalazłem przyczynę mulenia opisaną wyżej,Mianowicie po podłączeniu do kompa wyszedł błąd egr-a.Zdemontowałem,przeczyściłem,przepatrzyłem jeszcze raz przewody podciśnienia i zooonk,gumka łącząca srodkowy elektrozawór po prawej stronie była lekko pęknięta i tamtędy uchodziło ciśnienie.Po naprawie (wymiana gumki łączącej ) wszystko wróciło do normy.Dzięki wielkie za podpowiedzi.Wniosek z tego,że cały układ pociśnienia w sintrze musi być w 100% sprawny,wtedy jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę mulenia opisaną wyżej,Mianowicie po podłączeniu do kompa wyszedł błąd egr-a.Zdemontowałem,przeczyściłem,przepatrzyłem jeszcze raz przewody podciśnienia i zooonk,gumka łącząca srodkowy elektrozawór po prawej stronie była lekko pęknięta i tamtędy uchodziło ciśnienie.Po naprawie (wymiana gumki łączącej ) wszystko wróciło do normy.Dzięki wielkie za podpowiedzi.Wniosek z tego,że cały układ pociśnienia w sintrze musi być w 100% sprawny,wtedy jest ok.

A widzisz, teraz już że warto sprawdzić wszystko 2 razy.

Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności