Skocz do zawartości

Astra H OPC - kilka pytań.


Gość GreQu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przymierzam się do zakupu seryjnej Astry H OPC z silnikiem 2.0t 240km.

Chciałbym się was dopytać o kilka rzeczy:

 

1.) Czy OPC, z każdego rocznika było wyposażone w aktywne zawieszenie IDS+?

2.) Jak z awaryjnością i kosztami takiego systemu?

3.) Czy silniki 2.0t 240km są w miarę wytrzymałe? - Pytam dlatego, że mam jedną sztukę na oku, która ma oryginalnie 320 tys przebiegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość emen83

Hej, Mam juz swojego VXR ponad 4 lata, jedyne co wymienilem to akumulator i cewki, nic wiecej sie nie dzieje. Mam astre z 2007 i przebieg ok 90tys. Co do IDS nie mam pojecia ale goscie z vxronline pisza ze to raczej jest na track, ale nie jestem ekspertem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema też już jakiś czas dość intensywnie myślę o zakupie Astry H OPC i powiem Ci to tak:

1. i 2. Nie wszystkie Astry są wyposażone w zawieszenie IDS - przy zakupie nie przeszkadzało by mi to bo zawsze można wymienić na seryjne gdzie koszt będzie mniejszy. Wydatek za 1szt. IDS to ok 1500-1700zł i tylko ori z ASO. Jeżeli się uszkodzi to wpada całe zawieszenie w tryb sport (chyba że się mylę niech ktoś sprostuje) i staje się twarde (no właśnie ale czy jest to znośnie może niektórzy dramatyzują że jest takie twarde). Nie wiem tylko jakie dokładnie są objawy tego uszkodzenia ale chyba tak jak napisałem powyżej.

3. Jak z awaryjnością to nie wiem 300 by raczej mnie też nie przerażało bo to realny przebieg ja mam obecnie Astre GSI C20XE 97r. i mam przejechane 420 gdzie kupiłem 8 lat temu przy przebiegu 200 w gazie i na gazie jeździ. Nie oszczędzam jej cały czas but, rękaw i ogień.

Jak uda mi się kupić OPC to ją na 100% zagazuje (LANDI RENZO 3800zł). I nie będę się w cale zastanawiał bo Astrą będę jeździł codziennie po ok 100km i lał do pełna a nie za 100zł PB i jechał 90-110 patrzył że spala mi 9L itd. To ma być samochód do jazdy codziennej.

Jedyne co przeraża to właśnie IDS, awaryjna skrzynia ale za 1700zł powinno się ją zrobić jak się uszkodzi gwarancje dostajesz na 1 rok

Turbo ja był założył chyba turbo timer ( ok 100-300zł) koszt regeneracji ok 2500 z tego co czytałem ale znowu 1 rok gwarancji. Jak długo wytrzyma? no ja zakładałbym ze 100-150 tyś po regeneracji było by spoko

No i kolektory wydechowy albo ssący ( poprawcie jak wiecie) pęka trzeba spawać bo ciężko dostać koszt spawania (150-300zł) Nie wiem ile nowy chyba że można jakiś tuningowy wrzucić

Klima też chyba standartowo (ok 700-1000zł)

Xenon też coś niektórym szwankuje ale czy to będzie ON i mała BP to klime i xenon też jest

Mimo tych kosztów i tak ma się auto wyróżniające się z tłumu oczywiście BLUE niezłe osiągi ok 6,4 no realnie niech będzie pełne 7, także jedziesz trochę tych aut :) sportowych

aa jeszcze podobno jest bardzo nadsterowna i ciężko utrzymać kierownice jak dajesz buta (nie wiem nie jechałem ale sporo osób tak twierdzi), wypada z zakrętów ale chyba musi być but na zakręcie i ze 120km/h

Jechałem co prawda 1.7 ON ( bez znaczenia chodzi o budowę) i powiem tak: mam ok 183 wzrostu i przeszkadza trochę lusterko jak skręcasz w prawo bo zasłania trochę widoczność, nie ma miejsca na butelkę wody, jest na tyłach ręcznego ale nie wygodnie sięgać, brak schowków no ale to auto sportowe a nie miejsce na napoje i inne śmieci co walają się po samochodzie chociaż porządek będzie. Mała tylna szyba i boczne ale znośne widoczność w miarę ok. Bagar raczej średni, gabarytowo coś wrzucić trochę gimnastyki bo wąski bagażnik jak już wejdzie to jest ok.

Tyle. piszcie i dyskutujmy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam.

 

Mam do was kilka pytań.

 

Czy występowały wersje OPC bez amortyzatorów IDS+? jeśli to ważne, to jestem zainteresowany kupnem egzemplarza z niebieskim lakierem lub w wersji Nurburgring.

Na co zwrócić szczególna uwagę przy tej wersji? chodzi mi tutaj bardziej o elementy, które posiadają jakieś wady, lub szybko się zużywają, i są bardzo drogie.

Jak z żywotnością tych silników? np. czy są różne wersje silników itd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na stronę opel info.

Nawet jeśli wychodziły z ids+ to zazwyczaj można zamontować zwykłe. Tylko po co? Przecież wiele osób tu sobie to chwali. Ja osobiście żadnej różnicy nie czułem...

 

With mobilephone sent.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na co zwrócić szczególna uwagę przy tej wersji? chodzi mi tutaj bardziej o elementy, które posiadają jakieś wady, lub szybko się zużywają, i są bardzo drogie.

 

Na silnik. Kompletna wymiana rozrządu w 2,8 może sięgnąć nawet 5 tysięcy zeta.Silnik dopóki lata jest ok .Jak się zacznie sypać to na OLX widziałem nawet vectrę C OPC za 11 tysi.....

 

Diabeł mnie kusił na to http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229310120&fuels=PETROL&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=2

 

, ale lektura wujka Googla mnie otrzeźwiła.

Ważny jest jeszcze przedział cenowy , który cię interesuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na silnik. Kompletna wymiana rozrządu w 2,8 może sięgnąć nawet 5 tysięcy zeta.Silnik dopóki lata jest ok .Jak się zacznie sypać to na OLX widziałem nawet vectrę C OPC za 11 tysi.....

 

Diabeł mnie kusił na to http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229310120&fuels=PETROL&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=2

 

, ale lektura wujka Googla mnie otrzeźwiła.

Ważny jest jeszcze przedział cenowy , który cię interesuje.

Tyle, że ja szukam z silnikiem 2.0 240ps.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OPC byla tylko 2,8 turbo

2.0 to OPC line

a to spora roznica

trzeba sie troche podszkolic

bo widze ze kolega nie wie co chce kupic

Może nie określiłem się zbyt jasno, szukam Astra H w wersji OPC, w której były tylko i wyłącznie 2.0 240ps...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności