Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BENY72

Powiem tak,na własne życzenie taki syf w układzie chłodzenia.Z tej firmy którą podałeś to tylko dobry płyn do mycia silników kiedyś był,nic po za tym.

Są inne marki na rynku,chyba że w Twoim przypadku cena decydowała o wyborze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Taki dolałem (k2 płyn różowy), bo mi taki polecili w sklepie że najlepszy że nikt nie przychodzi z reklamacją (ja też w sumie nie pójdę... ), że dają 5 lat gwarancji itp.

Wleję inny płyn.

Edytowane przez pl65

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam masz jakiś sposób by spuscic to wszystko

 

 

W Felicji mam dorobiony korek od zbiorniczka z końcówką na węża i podpinałem kompresor.W Mery jak robiłem to zeszło prawie wszystko. Mam wjazd do garażu po lekkim skosie i ustawiłem tyłek wyżej/Ale gdybyś wypiął najcieńszy wąż od zbiorniczka i do niego podał powietrze z kompresora?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jestem po wymianie płynu chłodniczego. Dziękuję wszystkim za pomoc, sprawdziła się diagnoza : SMILE :. Dodatkowo dołączam kolejne zdjęcie jak to wyglądało przed wymianą.

post-38858-0-49276900-1462808056_thumb.jpg

Może ktoś, kiedyś będzie miał taki problem i będzie to pomocne. Dodatkowo płyn jak się wytarło miał ciemny kolor i oczywiście się pienił. Co jeszcze dziś zaobserwowałem, że jak samochód postał dwa dni nie ruszany to piana znikła.

 

Dziś po wymianie zrobiłem 60km w różnych warunkach (miasto, po za terenem zabudowanym, autostrada) i wygląda, że wszystko jest ok. Jeśli to mogła być wina płynu chłodniczego to miałem płyn K2 różowy. Teraz zalany koncentrat GM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak by nie patrzeć mechanik dał d..y - przecież on mógł od razu zrobić płukankę zanim zaleje świeży płyn.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Po roku od tej awarii i tylko po wymianie płynu chłodniczego na koncentrat GM wszystko jest ok, przejechałem ponad 20 tyś km. Także, jak pisałem wyżej problemem był wadliwy płyn K2.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jestem po wymianie płynu chłodniczego. Dziękuję wszystkim za pomoc, sprawdziła się diagnoza :). Dodatkowo dołączam kolejne zdjęcie jak to wyglądało przed wymianą.

attachicon.gifIMG_20160506_221612.jpg

 

U mnie wyglądało identycznie, żółty nalot.

Edytowane przez mk5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności