Skocz do zawartości

Dudnienie z koł pomozcie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam. od jakiegos czasu mam problem. Podczas hamowanie z predkosci powyzej 80 km/h slysze dziwne dudnienie spod przednich kol z czego najglosniej dudni w okolicach wlasnie 90-80 km/h. nie wiem o co chodzi zbieznosc kol ustawialem, tarcze raczej mam proste bo mi nie drga kierownica, amortyzatory sa sprawne w 70%. Moze mi ktos powiedziec co to moze byc??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być również przeguby. Najłatwiej sprawdzić je skręcając koła max. i powoli ruszać. jeżeli siadają to będzie słychać klekotanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

o moze to jest rozwiazanie bo zauwazylem ze jak mocniej skrecam kola np-jakis zakret 90stopni albo nawrotka to mi cos lubi pyknac na kierownicy-w sensie nie dzwiek tylko czuc taki maly przeskok, pykniecie na kole kier.moze to ma cos wspolnego. dzisiaj potestuje ruszanie ze skreconymi kolami dzieki :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ruszaj powoli, bo jak gwałtownie ruszysz to po 1 nic nie usłyszysz a po 2 może się faktycznie przegób rozwalić i dopiero wtedy masz problem ( laweta i mechanik).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mam podobny problem. Ale po kolei:

Wczoraj dalem jednemu jełopowi klucze, żeby mi przeparkował w firmie Asterke, a ten pizdzielec najechał na krawężnik (tak twierdzi...) i walnęła mi opona. Dziura na dwa palce, szlag mnie trafił na miejscu, ale założyłem zapas i póki co tak musze jeszcze śmigać. I teraz problem - prawe koło (to z zapasem) stuka niemiłosiernie. Opony są różne (nie dziwne), i teraz czy jedynym wyjsciem jest komplet na przod?:wesoly: Ostatnio stał u mechanika i podobno klocki i inne cuda są ok, wiec - czy tylko zmiana? Bo coś mi się wydaje, że np. wyważenie nic tu nie da przy różnych oponach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u2collector, masz rację, że wyważenie nic nie da. Najpierw musisz założyć komplet jednakowych gum na przód i dopiero sprawdzać czy stuka. A może słabo dokręciłeś koło?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

szeryf, napewno dokręcone odpowiednio. Więc zmiana opon nieunikniona, dobrze, że nie ja poniose tego koszty... Trudno, nie wszyscy w biurze muszą mnie lubic :wesoly:

Jutro podjade gdzies na wulkan i to zalatwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności