Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Swiecąca sie kontrolka i Błąd P0400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Deivids

Deivids
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:1.9 cdti
  • Nadwozie:KOMBI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 maj 2016 - 08:44

Witam 

Zapaliła mi się kontrolka już 2 razy , pierwszy raz jakieś 5 lat temu i po kilku dniach zgasła, teraz za 2 razem Jeszce nie nie jeździłem bo i nie wiem czy zgaśnie , po podłączeniu interfejsu op-com wyszły błędy .

 
C1550 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU) ,   w internecie co to jest za błąd wychodziło pompa wspomagania ale działa wspomaganie jak wcześniej może błąd komunikacji z interfejsem . (skasuje ten błąd)
 
B1325 - Zbyt niskie napięcie układu
 
OP-COM - Okno odczytu CAN> 2007 (7)|Vectra-C / Signum|Silnik|Z 19 DTH 
2 błędy
 
P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego (czyżby albo katalizator się zapchał , czy zawór EGR trzeba czyscic???  )
(5A)  - Nie występuje
 
 
 
CO DALEJ ROBIĆ MAM ????? CZY WYKASOWAĆ BŁĘDY I ZOBACZYĆ CO DALEJ SIĘ BADZIE DZIAŁO ,CZY WYJĄC ZAWÓR  EGR MOŻE SIĘ BLOKUJE. LUB PODJECHAĆ DO  MACHANIA .
 
                Dane z bloków pomiarowych:                           Napięcie akumulatora,11.7 V           Status zapłonu,Zał 12V           Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny         Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywny         Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny     Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V       Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V       Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %       Pożądane jałowe,925 obr/min           Prędkość silnika,0 obr/min           Prędkość obrotowa wałka rozrządu,0 obr/min       Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO     Obliczany przepływ powietrza,0 kg/h         Przepływomierz powietrza,2 kg/h         Temperatura Otoczenia,11 °C           Temperatura powietrza zasilanego,14 °C         Temperatura powietrza zasilanego,3.59 V       Temperatura cieczy chłodzącej,11 °C         Temperatura cieczy chłodzącej,4.12 °C         Poziom oleju,Normalne           Ciśnienie oleju,Zmniejsz. cisn.           Status poziomu oleju silnika,Okay         B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),8 °C       B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),0.8 V       B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),12 °C       B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.8 V       Ciśnienie atmosferyczne,101 kPa         Ciśnienie atmosferyczne,3.96 V         żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa         Ciśniemnie ładowania,98 kPa           Ciśniemnie ładowania,1.60 V           Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,89 %   Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %       Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %   Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,5 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %       Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,33.42 MPa     Common Rail  ciśnienie paliwa,0.21 MPa         Common Rail  ciśnienie paliwa,0.49 V         Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.00 a   Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,0 %       Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,0.00 a       Temperatura paliwa,11 °C           Temperatura paliwa,3.69 V           Przełącznik informacyjny A/C,Nie zaprogr.       Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.       Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),495 kPa       Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.8 V       Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.       Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny         Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny         Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny         Prędkość pojazdu,0 km/h           Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny   Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2         Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny     Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny         Moment obrotowy silnika,185 Nm         Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny       Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm     Pozostały stan oleju,69 %           Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Nieaktywny       Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał       Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Zał         Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V     Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V       Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny   Glówne taktowanie wtrysku,0.0 CA         Ostateczna dawka paliwa,0.0 mm3/stk         Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-2 kPa     Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.39 V     Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,44 %       Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),170 km     Regeneracja DPF,0 %           Wartość przebiegu,100 876 km           Sensor zbiornika paliwa,2.13 V           Wentylator 1 stopień regulacji,Nieaktywny       Wentylator 2 stopień regulacji,Nieaktywny       Wentylator 3 stopień regulacji,Nieaktywny      
 
 

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10997 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 maj 2016 - 12:42

Tu masz odpowiedź http://forum.opel24....a-egr-moze-dpf/


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Deivids

Deivids
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:1.9 cdti
  • Nadwozie:KOMBI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 maj 2016 - 05:46

Witam

Wyjąłem zawór EGR i wykręciłem elektromagnes z niego i mam do was pytanie bo z materiałów które znalazłem wynika ze pomiędzy nimi''(zawór a elektromagnes na łączeniu)" powinna być metalowa podkładka  , umie po rozkręceniu  nie było sprawdzałem bo morze mi wypadła ale nic nie znalazłem czy w tym modelu może nie była montowana , nigdzie j jej niema w sklepach internetowych . NOWY ZAWÓR 460 ZŁ

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 150KM 2007

PIERBURG 55204250

B714

02620702550

7,00053,09

 

Zdjecia:

http://ifotos.pl/zob...27J_saeeehh.jpg
http://ifotos.pl/zob...30J_saeeehr.jpg
http://ifotos.pl/zob...31J_saeeehe.jpg
http://ifotos.pl/zob...32J_saeeehs.jpg
http://ifotos.pl/zob...33J_saeeeha.jpg


Użytkownik Deivids edytował ten post 22 maj 2016 - 06:03

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   popencjusz

popencjusz

    Darek

  • Zasłużony
  • 2605 postów
  • LokalizacjaRadzymin-Wyszków
  • Model:Opel Signum
  • Inna marka:Opel Signum
  • Silnik:1.9 cdti 16V 180KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 maj 2016 - 08:59

Jak już piszesz to w jednym temacie bo robisz z forum śmietnik.


Ja żadnych podkładek nie miałem w kilku egz. Zresztą jakie ona by miała tam znaczenie? Chyba że ktoś zeszlifowal trzpień by ograniczyć spaliny na tyle że wywalalo błąd przepływu spalin.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1583 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 maj 2016 - 11:28

Podkładka jest w 100 i 120PS. 150 nie mają.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   Deivids

Deivids
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:1.9 cdti
  • Nadwozie:KOMBI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 maj 2016 - 14:50

https://www.youtube....h?v=vQUrUahfq00
Na filmiku jest ona pokazana , a u mię czyli 150 km nie występuje po prostu są różne wersie ERG, zależności od silnika ,w 120 KM  trzeba demontować przepustnice a w 150 KM spaliny idą od razu do korektora .


Użytkownik Deivids edytował ten post 22 maj 2016 - 14:53

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   Deivids

Deivids
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:1.9 cdti
  • Nadwozie:KOMBI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 czerwiec 2016 - 08:00

Zawór został wymieniony na nowy , luzy lekkie na trzpieniu , i szczelina na grzybku zawora ,zamontowałem PIERBURG 55204250 montowany na pierwszy montaż 410 zł, 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse