Skocz do zawartości

Szarpie dusi się brak mocy check engine


Gość pin1906

Rekomendowane odpowiedzi

błędy sprawdzone są tylko od sondy która jest usunięta.

Czegoś nie rozumiem - czy masz usuniętą sondę Lambda?? Jak to zrobił mechanik - to lepiej jedź do innego.

 

A druga sprawa - to chyba gaziarz coś spartaczył robotę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak mówił mi poprzedni właściciel, że jedna z sond nie działa i świeci się check, do tej pory nie było żadnego problemu,

W poprzednim aucie miałam w ogóle odłączoną sondę i wycięty katalizator. Więc może tu sonda jest po prostu dołączona.

Teraz dodatkowo wyrzuciło mi błąd p1138 czyli jak doczytałam to problem z ciśnieniem paliwa. Wieczorem będę u speca zobaczymy co wymyśli. czy będzie konieczność wymiany czujnika i sondy czy wystarczy czyszczenie albo przepalenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tak :jeżeli nie chcesz doczekać się sytuacji że będziesz miała do wyboru albo 2 tys na remont albo sprzedać auto jako uszkodzone.To pierwsze co to wymień (załóż nową sondę) zlikwiduj wszystkie błędy i jedź do porządnego gazownika na ustawienie map LPG od podstaw.

 

I taka mała lektura http://autokult.pl/12354,sonda-lambda-problemy-i-skutki-awarii

 

http://autokult.pl/14053,budowa-dzialanie-i-rola-sondy-lambda

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłam auto u elektronika. Co się dowiedziałam? Sonda pierwsza pracuje ba prawidłowych parametrach, druga nie działa w ogóle i ona nie ma wpływu na szarpanie. W końcu jezdzilam tak ponad pół roku i nic się nie działo, majster ma testować auto i zobaczymy co będzie. Na razie twierdzi że może to być zapchany katalizator, przepustnica, albo egr. Jesli chodzi o mapy do gazu były niedawno ustawiane po podpieciu do kompa praktycznie idealnie się nakładają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam ;jakie błędy majster odczytał?

Sonda 2 pracuje powinna pracować bardzo wolno>Gdy zacznie pracować jak pierwsza to kat masz zawalony.

Jeżeli zawisła to najpierw reset wartości wyuczonych i jeżeli nie ruszy to odczyt błędów i pomierzenie jej czy to wina sondy czy przewodów.

I jeszcze powiedz twojemu majstrowi że gdyby chciał demontować kata to ma cię zawołać bo chcesz go widzieć.

 

http://www.denso-am.pl/media/wiadomosci-o-produktach/2015/20150520_sondy-lambda-przewodnik/

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledy te same co sama zczytałam dwa tylko od sondy nr 2. Co do katalizatora raczej nie zgodzę się na wycięcie. W poprzednim aucie miałam wycięty i różne rzeczy się działy więc raczej go wymienię jeśli to będzie to. Sam spec powiedział że woli znaleźć konkretną przyczynę niż kolejno wszystko wymieniać, a problem jest taki że szarpanie występuje tylko co jakiś czas i głównie przy 2 tys obrotów więc trzeba to złapać na gorącym uczynku jak będzie auto podpięte pod kompa i będzie widać nieprawidłowości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności