Skocz do zawartości

Opel Astra 2 1,6 16V benzynka 2004 rok Z16XEP


Gość Artur _1981

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Artur _1981

Witam 20 Maja 2016 Roku Wykrylem Błedy Podpinajac auto pod komputer takie jak ; ELEKTRONICZNA REGULACJA PRZEPUSTNICY , WYMUSZONY BIEG JAŁOWY (P1550) , CZUJNIK POŁOZENIA PEDAŁU PRZYSPIESZENIA 2(P 1122) , CZUJNIK POŁOZENIA PEDAŁU 1 , OBWÓD POZYCJI PRZYSPIESZENIA ZGODNOSC MIEDZY SCIEZKA 1 ASCIEZKA 2 (P1120) , NAPIĘCIE ZA NISKIE , POŁOZENIE W TRYBIE AWARYJNYM (P1550) ODDAŁEM MOJA ASTRE DO ELEKTRONIKA W KATOWICACH PO OGLEDZINACH ZE STRONY ELEKTRONIKA ZOSTAŁO STWIERDZONE ZE JEST USZKODZONY STEROWNIK TRZEBA POLUTOWAC TZW URWANE WŁOSKI AUTO PO ODEBRANIU ZA 2 DNI NA JEZDZIE PRÓBNEJ JEZDZILOK JAK POWINNO I PO 6 DNIACH OD JEGO ODEBRANIA ZACZEŁO SIE TO SAMO CO POPRZEDNIO PRZED ODDANIEM GO DO ELEKTRONIKA . PRZY ODPALENIU WSKAKUJE NA OBROTY 2 TYS MUSZE GO ZGASIC I PONOWNIE ZAPALIC ZEBY OBROTY WSKOCZYLY NORMALNIE PONADTO JAK WRZUCAM BIEGI 1,2 ,3 4 ITD JADE 30 KM NA GODZINE PONADTO ZAUWAZYŁEM JEDNA RZECZ ZE OD ODEBRANIA AUTA BYLO SLONECZNIE I SUCHO I AUTKO JEZDZILO OK A GDY JEST PO DESZCZU I WILGOTNO AUTO ZACZĘŁO ZNOWU SWIROWAC TZN OBROTY ZNOWU NA 2 TYS I PRAWIE PELNY BRAK REAKCJI NA PEDAL GAZU POMOZCIE CO TO MOZE BYC CHCIALBYM DODAC ZE PAN ELEKTRONIK KAZAL MI PRZYJECHAC PONOWNIE DO NIEGO BO W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ STWIERDZIL ZE TO MOZE TERAZ COS BYC Z PRZEPUSTNICA ALE JAK COS MOZE BYC SKORO PRZEPUSTNICA STERUJE STEROWNIK A W MOIM MODELU ASTRY NIEMA SILNIKA KROKOWEGO pomóżcie dziekuje

 

 

przepraszam za pisownie z duzej litery niewiedzialem jestem nowym członkiem tego forum takze licze na wyrozumiałosc Pana Admina ze nie skasuje mi tego tematu i doczekam sie odpowiedzi pomocy dziekuje raz jeszcze pozdrawiam

Edytowane przez Artur _1981

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur _1981

dziekuje za upomnienie teraz juz bede wiedział ze na przyszłosc sie pisze z małej litery ale nie zmieniam juz tego postu za duzo pisania ponownie licze na wyrozumiałosc pana admina ze nie skasuje go i czekam na odpowiedz w /w temacie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowca nie ma ale jest sterowanie przepustnicą przez sterownik.Kłania się lektura na temat .Jest tego mnóstwo tylko chęci do czytania.

Dalej :poprzednio przed naprawą były błędy.Naprawa była zrobiona i błędów nie było?Teraz zaczynają się problemy i jakie teraz sa błędy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem o regulaminie.

Podobne tematy już są niekoniecznie w twoim modelu - opel tych motorków używał też w innych modelach.

Więc skorzystaj z tego co już jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur _1981

witam ponownie wlasnie wrocilem z diagnostyki komputerowej i okazało sie ze od naprawy ktora mi zrobil pan elektronik mineło 6 dni i po podpieciu auta wyskakuja te same błędy tzn ( p1120) (p1122) (p1113) (p1550) za naprawe niby zepsutego sterownika zapłaciłem 450 zł a wyskakuja te same błedy co przed naprawa czyli jaka teoria wychodzi na jaw ze sterownik nie był potrzebnie naprawiany prosze o jakies rady bo jutro mam podjechac do tego pana a mam gwarancje 6 miesiecy na rzekomo naprawiony sterownik co mam dalej robic za co sie wziasc ???


Krokowca nie ma ale jest sterowanie przepustnicą przez sterownik.Kłania się lektura na temat .Jest tego mnóstwo tylko chęci do czytania.

Dalej :poprzednio przed naprawą były błędy.Naprawa była zrobiona i błędów nie było?Teraz zaczynają się problemy i jakie teraz sa błędy?

błedy sa te same co przed naprawa 1120 1122 1113 1550 te same bledy wyskakiwaly przed naprawa i te same bledy mi dzis wyskoczyly od naprawy sterownika minelo 6 dni dokladnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to samo to reklamacja.Czy była potrzeba jego naprawy czy nie to kto może wiedzieć?Błędy były to powinno się najpierw przemierzyć wiązki i te urządzenie od których były błędy.Skąd można wiedzieć że nie było mierzone.Dopiero po przemierzeniu tych części i upewnieniu się że są sprawne można brać się za sterownik.

A ty jako właściel który nie chcesz dać się naciągnąć na koszty powinieneś po odczytaniu pierwszym błedów poczytać w internecie co i jak.Wtedy masz dwa wyjścia albo dajesz mechanikowi do naprawy albo sam się bierzesz za auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur _1981

Jest to samo to reklamacja.Czy była potrzeba jego naprawy czy nie to kto może wiedzieć?Błędy były to powinno się najpierw przemierzyć wiązki i te urządzenie od których były błędy.Skąd można wiedzieć że nie było mierzone.Dopiero po przemierzeniu tych części i upewnieniu się że są sprawne można brać się za sterownik.

A ty jako właściel który nie chcesz dać się naciągnąć na koszty powinieneś po odczytaniu pierwszym błedów poczytać w internecie co i jak.Wtedy masz dwa wyjścia albo dajesz mechanikowi do naprawy albo sam się bierzesz za auto.

a moze sie okazac ze jest np jakis kabelek przerwany i dlatego wystepuje takie błedy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem ci że należy sprawdzić urządzenia a przy okazji cała diagnostyka powinna polegać na sprawdzeniu czy one dostają prąd ,czy są sterowne.I tyle To powinien zrobić mechanik.Jeżeli tego nie robi to kup multimetr włącz wyszukiwanie w internecie opisów pomiarów odnośnie tych błędów i jazda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, i możliwe że dlatego błędy są dalej generowane te same, ja tak miałem z czujnikiem wałka rozrządu - zabawy trochę żeby go wymienić a okazało się że wystarczyło wymienić kawałek utlenionego przewodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności