Skocz do zawartości

Opel Astra 2.0 koszt naprawy


Gość memento85

Rekomendowane odpowiedzi

Gość memento85

Witam,

Ostatnio podczas jazdy zauważyłem wyraźny spadek mocy mojej Astry, nieustająca paląca kontrolka "check engine" również nie dawała mi spokoju. Na dodatek pod maską miałem nieźle zarzygany silnik, więc naszły mnie podejrzenia, że olej również może uciekać. Udałem się więc do mechanika i opisałem całą sytuację. Po głębszej diagnozie stwierdził jednoznacznie,że jest zasyfiały EGR oraz cały kolektor, do tego trzeba bedzię wymienić uszczelki. Na dodatek uświadomił mnie, że jechałem dosłownie na końcówce oleju mimo, że wymieniałem go z 1,5 miesiąca temu. (żadna czerwona kontrolka podczas jazdy wcześniej się nie paliła dotycząca braku oleju ) Stwierdził jeszcze, iż warto byłoby wymienić lewą poduszkę silnika, bo cały lata. Po całej naprawie nie do końca jestem zadowolony, dlaczego ? Mimo, że autko zdecydowanie odzyskało moc i jeździ się o niebo lepiej, to kontrolka "check engine przy pierwszym bądź drugim biegu nadal się pali, na 3 i wyższych znika .... Kompletnie się już pogubiłem co może być tego przyczyną, że przy ruszaniu bądź na wolnej jeździe się pali.
Podsumowując przesyłam Wam drodzy eksperci paragon, czy ta naprawa była aż tyle warta ? czy może mechanik lekko sobie przyciął i policzył wszystko x2

We wtorek wracam do niego i zamierzam naświetlić dalszy problem. Mam nadzieję, że jakakolwiek naprawa tej "kontrolki" będzie w ramach reklamacji.

Jakie jest Wasze zdanie, za drogo, a może adekwatnie do problemu ,bo jak mówił wszystko było tak zarzygane, że całe czyszczenie tego syfu trochę mu zajeło.

P.S
http://static.pokazywarka.pl/i/6634470/ ... ag0446.jpg

post-52160-0-31632200-1464450724_thumb.jpg
OPEL ASTRA 2.0 DTL r.2000
MOC: 82 KM
Hatchback

Edytowane przez memento85

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy pojedziesz do niego z raklamacją to niech przy tobie podłączy do komputera i tak abyś widział jakie błędy dokładnie wyświetla.Gdy poprzednio się podpiął to coś się wyświetliło i to tylko EGR był?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość memento85

Właśnie nie, zostawiłem tylko auto ze względu na dalsze obowiązki służbowe i pojechałem dalej. Wspominał, że jechałem ciągle na trybie awaryjnym przez co nie miał mocy oraz wpierniczało ostro olej dlatego ta usterka się mega pogłębiła przez ten czas. Wydaję mi się, że tylko EGR ale głowy nie dam....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności