Gość memento85 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Witam,Ostatnio podczas jazdy zauważyłem wyraźny spadek mocy mojej Astry, nieustająca paląca kontrolka "check engine" również nie dawała mi spokoju. Na dodatek pod maską miałem nieźle zarzygany silnik, więc naszły mnie podejrzenia, że olej również może uciekać. Udałem się więc do mechanika i opisałem całą sytuację. Po głębszej diagnozie stwierdził jednoznacznie,że jest zasyfiały EGR oraz cały kolektor, do tego trzeba bedzię wymienić uszczelki. Na dodatek uświadomił mnie, że jechałem dosłownie na końcówce oleju mimo, że wymieniałem go z 1,5 miesiąca temu. (żadna czerwona kontrolka podczas jazdy wcześniej się nie paliła dotycząca braku oleju ) Stwierdził jeszcze, iż warto byłoby wymienić lewą poduszkę silnika, bo cały lata. Po całej naprawie nie do końca jestem zadowolony, dlaczego ? Mimo, że autko zdecydowanie odzyskało moc i jeździ się o niebo lepiej, to kontrolka "check engine przy pierwszym bądź drugim biegu nadal się pali, na 3 i wyższych znika .... Kompletnie się już pogubiłem co może być tego przyczyną, że przy ruszaniu bądź na wolnej jeździe się pali.Podsumowując przesyłam Wam drodzy eksperci paragon, czy ta naprawa była aż tyle warta ? czy może mechanik lekko sobie przyciął i policzył wszystko x2We wtorek wracam do niego i zamierzam naświetlić dalszy problem. Mam nadzieję, że jakakolwiek naprawa tej "kontrolki" będzie w ramach reklamacji. Jakie jest Wasze zdanie, za drogo, a może adekwatnie do problemu ,bo jak mówił wszystko było tak zarzygane, że całe czyszczenie tego syfu trochę mu zajeło.P.S http://static.pokazywarka.pl/i/6634470/ ... ag0446.jpgOPEL ASTRA 2.0 DTL r.2000 MOC: 82 KMHatchback Edytowane 28 Maja 2016 przez memento85   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Może razy 2 nie policzył , ale teraz z Ciebie się śmieje Mógł policzyć troszkę mniej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Gdy pojedziesz do niego z raklamacją to niech przy tobie podłączy do komputera i tak abyś widział jakie błędy dokładnie wyświetla.Gdy poprzednio się podpiął to coś się wyświetliło i to tylko EGR był? Edytowane 29 Maja 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość memento85 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Właśnie nie, zostawiłem tylko auto ze względu na dalsze obowiązki służbowe i pojechałem dalej. Wspominał, że jechałem ciągle na trybie awaryjnym przez co nie miał mocy oraz wpierniczało ostro olej dlatego ta usterka się mega pogłębiła przez ten czas. Wydaję mi się, że tylko EGR ale głowy nie dam....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.