Skocz do zawartości

Z22SE, szarpanie, zalana świeca


Gość sataniq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam następujący problem.Jadąc około 160 km/h zapalił się check. Drugim razem tak samo ale doszło szarpanie. Podejrzenie było na cewkę\listwę zapłonową, ale też się okazało że świeca jest zalana płynem chłodniczym ale od góry od strony cewki. Czy może to być jednak wina głowicy, albo jeszcze czegoś innego? Był także odczyt z komputera bez kodu błędu ale z opisem wypadanie zaworów czy jakoś tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winę ponosi ten co ostatni dokręcał świece.

Te głowice składają się z kilku elementów montowanych na wcisk.

Puściła część w którą wkręca się świecę na połączeniu z głównym korpusem.

Świece są na gwincie stożkowym i nie należy ich dokręcać na siłę.

Mój znajomy używa do tego uszczelniacza w płynie do gwintów hydraulicznych. Zdaje egzamin.

Widziałem już taki przypadek.

 

Podsumowując:

Głowica nadaje się tylko na złom.

Nikt ci tego nie naprawi.

Tych głowic nikt ci nie pospawa. Jakiś dziwny materiał no i brak dojścia.

Podejrzewam, ze żadne uszczelniacze do płynów chłodniczych też nie pomogą.

Edytowane przez Jasiek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności