Skocz do zawartości

Uszkodzony DPF czy wtryski?


Gość Grzech84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Potrzebuje porady....

Po wymianie oleju i filtrów za ok. 19 dni pojawia się kontrolka wypalania filtra DPF, po kilku dniach ponownie "wymień olej" (znacznie podwyższa się poziom oleju). i tak za kazdym razem po wymianie oleju. W serwisie Opla do końca nie wiedzą czy to wina filtra DPF czy wtryski do wymiany? W tym roku już kilka razu wymieniałem olej i w kółko co kilka dni pojawia się kontrolka DPF po czym "wymień olej". Może ktos miał podobnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorki ale co to za mechanicy?

Jak często wypala ci się dpf?

Techem można podglądnąć poziom nasycenia filtra zaraz po wypaleniu oraz kiedy się zaczyna wypalanie.

 

With mobilephone sent.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne że wypalam, na serwisie tez już był wypalany, statyczne wypalanie również. Stwierdzili że przelaliśmy poziom oleju a on wzrasta po każdo razowym wypalaniu


po wymianie oleju wypalanie załączyło sie po dokladnie 19 dniach, wiec wypaliłem i spadła żywotność oleju, po 7 dniach znowu kontrolka wypaladnia, wypaliłem i znowu poziom ojeju wzrósł a jego żywotność zmalała o ok. 30-40%.


Serwis Opla twierdzi że pierwszy raz mają taki przypadek i zastanawiają się czy to filtr DPF winien czy wtryski

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywasz auta w miescie ma sie rozumiec

w chyba nie slyszales o problemach aut z DPF

nie nadaja sie do miasta

poziom oleju to jeden z objawow zlego wypalania DPF

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywasz auta w miescie ma sie rozumiec

w chyba nie slyszales o problemach aut z DPF

nie nadaja sie do miasta

poziom oleju to jeden z objawow zlego wypalania DPF

po wypalaniu przez Serwis Opla również wzrasta poziom oleju. auto również użytkowane jest w trasie. Ostatnio przejechałem pół Polski i za dwa dni zapaliła się kontrolka DPF.

Hitem jest jak z Opla stwierdzili że przelaliśmy poziom oleju, a ostatnio oni sami wymieniali olej i znowu jest go o dużo za duzo...

Edytowane przez Grzech84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki to silnik masz w tej Astrze?? Problem może lezec po stronie wtryskiwaczy jak i DPFa .. albo po stronie i jednego i drugiego ..

jak jeździsz tym autem .. trasa, miasto, ile kilometrów bez przerywania jazdy??

jeździsz autem od poczatku?? ile przebiegu ma auto?? kupiłeś nowe używane ..?? daj jakieś dane .. bo tak można jedynie zgadywać ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn z dpfem moze byc mnustwo. Od problemu blachego z neiszczelnoscia na wezykach, wydechu dolocie problemem z czujnikiem roznic cisnien po wszelkie inne zwiazane z nieprawidlowym spalaniem paliwa. Radzilbym udac sie do jakiegos dobrego tunera bo moze nawet neikoneicznie okazac sie potrzeban kastracja dpf. Nie zawsze trzeba go wycinac aczkolwek moze to tez byc najprostsze rozwiazanie z tego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności