Skocz do zawartości

Astra f 97' 1.7 dtl brak kontrolek, nie zapala?


Gość darioo

Rekomendowane odpowiedzi

na początek witam wszystkich

 

mam mały problem z oplem mym, mianowicie auto stało ok pół roku, i teraz kiedy podłączyłem akumulator nie świeca się żadne kontrolki na desce rozdzielczej, silnik kręci ale nie zapala, sprawdziłem paliwo ma, filtr tez zmieniony a jednak nie mogę go uruchomić....

 

nie ma kontrolek, nie działają też kierunkowskazy i wycieraczki...

 

dodam tylko że silnik to 1,7 tzw oplowski nie isuzu

 

może ktos miał podobnie bądź byłby w stanie pomóc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stało na podwórku, myszki iraczej nie :P

 

instalacja wyglada na cała, awaryjne, wentylator, lampki w środku jak tez radio i zegar działają,rozrusznik też kreci, zdjąłem również obudowę kierownicy wszystko wyglada ok,

 

może któras kostka odpowiada za zasilanie immobilisera? bo wydaje mi sie ze przez to nie chce zapalic...

Edytowane przez darioo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki przejrzałem wszystkie są ok, nie wiem jak sprawdzić kostki(przekaźniki) przy silniku bo na oko tez wyglądają ok, z tym immo chodzi mi o to że może ono wlanie blokuje możliwość odpalenia.. naprawdę juz nie wiem czego sie chwycić ,,,

Edytowane przez darioo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc moze " kierownica " nie ma zasilania co powoduje blokadę imo? brak kontrolek i nie nie działanie żadnego przełącznika przy kierownicy jak tez licznika?

 

tyko jak ten prąd może tam dochodzić? bo sprawdzałem schematy bezpieczników i nic tam nie znalazłem

Edytowane przez darioo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez robiłem, wyjmowałem, sprawdzałem po kolei, jednak przekaźniki nie pokażą z zewnątrz raczej ze są przepalone i tu własnie jedynie na oko mogę to ocenic,. jutro spróbuje na krótko pospinać te kostki najwyzej kawałkiem drutu i zobaczymy..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam astry ale myślę że warto by było luknąć na kostkę łączącą wiązkę kiery i licznika z wiązką silnika.

Następnie sprawdzić połączenia masowe aku nadwozie, silnik nadwozie, oraz sprawdzić przewód plusowy do wiązki samochodu.


Zwykły miernik z marketu za 5zł wystarczy do sprawdzenia , drut to .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności