Skocz do zawartości

Brak komunikacji ze sterownikiem wspomagania, brak wspomagania


Gość k.cichocki92

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k.cichocki92

Witam forumowicze

mam ogromny problem z moją vectrą c 1.8 2003 r gts. Mianowicie podczas jazdy wyświetliła mi się kontrolka z kierownica i wykrzyknikiem. Oczywiście wspomaganie padło z chwilą wskoczenia kontrolki. Na początku myślałem że brak płynu ale to nie było to. Wymieniłem pompe na nową i jest ten sam problem. Dodatkowo vectra była podłączana pod komputer i tu jest ciekawie bo wystąpił błąd komunikacji ze sterownikiem od wspomagania. Z pozostałymi sterownikami jest połączenie a z tym jednym nie. Wszystkie bezpieczniki przekaźniki były sprawdzane i są ok. Zasilanie do pompy też jest. Nie wiem co dalej robić. Czy może to być walnięty moduł cim czy jakaś inna lżejsza usterka?? Bardzo proszę o pomoc bo na tych elektryków i części wypłaty mi zabraknie:) Może ktoś z was miał podobny problem albo słyszał o takich usterkach??? Co mogę jeszcze zrobić by wspomaganie wróciło do normy??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

była podłączana pod komputer i tu jest ciekawie bo wystąpił błąd komunikacji ze sterownikiem od wspomagania. Z pozostałymi sterownikami jest połączenie a z tym jednym nie.

 

Szukaj zaśniedziałej wtyczki. To są "zalety magistrali CAN" wtyczki czynią cuda/masę błędów .

Sporadycznie zdarzają się awarie sterownika , ale tu bym to olał ( można wysłać kompa do sprawdzenia w fachowej firmie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość k.cichocki92

 

Szukaj zaśniedziałej wtyczki. To są "zalety magistrali CAN" wtyczki czynią cuda/masę błędów .

Sporadycznie zdarzają się awarie sterownika , ale tu bym to olał ( można wysłać kompa do sprawdzenia w fachowej firmie)

Ok to już wiem za co się zabrać. Proszę jeszcze o podpowiedź w jednym. Mam dwie wtyczki które dochodzą do pompy jedna zasilająca z akumulatora bezpośrednio i druga z 3 wąskimi przewodami. I pytanie gdzie może być koniec tych 3 kabli gdzie one dochodzą?? do bezpieczników??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

u mnie jest to samo. mierzyłem can-y prądy dochodza. dwa maja po 2.50V tak około a trzeci ma plus z aku. Pompa chodzi tak okolo 1 min ale wspomagania brak.

Edytowane przez Mirko22

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 lata później...

Astra h 1.4 90km LPG 2004r.
Brak kumunikacji magistrali can z układem kierowniczym eps.
Bląd u2111 - 00
Ktoś może wytłumaczyć jak wyeleminowac ten błąd.
Dodam, że nie tak dawno miałem robioną regenerację maglownicy. Nie wiem czy to ma coś wspólnego...
Czy przy pompie wspomagania (zbiorniczku z olejem) jest jakiś czujnik? Może on jest uszkodzona bądź nie styka. Nie wiem jakieś sugestie?

Wspomaganie kierownicy działa cały czas. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpiąć wtyczkę przeczyścić i sprawdzić. Nie wiem czy dostanę ręką tam od góry... Jeszcze nie próbowałem. Od klap wirowych tak próbowałem ale nic nie pomogło. Do kolektora ssącego pewnie będę musiał kupić nowy czujnik... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności