Skocz do zawartości

Gaśnie raz na tydzień, przy hamowaniu


Gość Sana45

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Nie sądzę aby przepchanie tej małej dziurki w przepustnicy rozregulowało mapy.
jeżeli tak by rzeczywiście było, to mogą same wtryskiwacze lpg również dawać taki objaw, którym doraźnie można wyprzedzić/ wydłużyć wtrysk, ale i tak bez gazownika się nie obejdzie. Pojeździj parę dni na samej benie, nie powinno nic gasnąc, jeśli tak będzie to możesz jechać do gazownika na regulację.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gaśnięcie nie ma nic wspólnego z LPG, bo to samo było przed jego założeniem

To powinieneś powiedzieć gaziarzowi o tym.

 

 

Nie sądzę aby przepchanie tej małej dziurki w przepustnicy rozregulowało mapy

Regulacja LPG powinna się odbywać przy sprawnych wszystkich układach.Zatkana dziurka mogła być od dawna.I teraz problem z Pb dodatkowo mógł się przełożyć na LPG ze wzmożonym skutkiem.Teraz odetkanie tej dziurki mogło zmienić parametry.W takiej sytuacji gdy LPG jest czulsze na wszelkie wady od strony zapłonu i ssania niestety powinieneś sprawdzić u gazownika.

Gdy trochę pobawisz sie w regulowanie LPG to sam się przekonasz ile czynników ma duzy wpływ.

A o ile się orientuję to po 1000 km jest bezpłatny pierwszy serwis LPG i powinieneś jechać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Problem dalej nierozwiązany z tym że gaśnie coraz częściej - najczęściej wtedy gdy się dynamicznie przyspieszy i zaraz dynamicznie wyhamuje, ale gaśnie też niekiedy gdy się puści nogę z gazu i powoli zwalnia. Ostatnio zaczął szarpać w trakcie jazdy i wreszcie zapalił mi się check, bo dotychczas gasł bez błędów: (Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej D oraz Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów) wykręciłem świece - totalnie pokryte popiołem...

 

Co było robione

- wymienione popychacze hydr., wałek, rozrząd - cała góra)

- przepustnica czyszczona / potem podmieniona

- wymieniona cewka

- wymieniony czujnik temp.

- wymieniony czujnik położenia wału

- nowe kable NGK

- nowe świece NGK

- sondy reagują poprawnie

 

Problem nie zależy od świeżo założonej instalacji LPG, bo istniał jeszcze przed jej założeniem. Nie mam już pomysłu, może sterownik, jak myślicie?

Edytowane przez Sana45

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka wymieniona dzisiaj na używaną oryginalną Delphi - oczywiście jej stan nie jest mi znany ale silnik zachowuje się identycznie.

EGR - wyczyszczony, obecnie zaślepiony.

Sonda regulacyjna chodzi od około 0,2V-0,9V. Opisowo w OpelTechu co chwilę zmienia na się bogata/uboga - moje pomiary tylko na postoju + pomiary gazownika z fachowym przyrządem też na postoju i ocenił że jej praca jest bez zarzutu. Sonda kontrolna bodajże około 0.7V

Edytowane przez Sana45

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności