Skocz do zawartości

Gaśnie raz na tydzień, przy hamowaniu


Gość Sana45

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, mam takie wrażenie, że przy dużej wilgotności jest gorzej. Dziś rano po deszczu zapalił dopiero za 3 razem, a potem przez 220km szedł jak burza bez żadnego problemu. Gdzie i jak szukać słabej masy? Bo generalnie pod maską wszystko wizualnie jest ładne, bez jakichkolwiek nalotów rudej na śrubkach.

 

silnik.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały offtop ale też by mnie szlag trafiał gdybym miał tak zadbaną komorę czyli pewnie i auto a ono by mi takie fochy robiło.

Szukaj na nadkolach nakrętek które przymocowują przewody do karoserii i na silniku.Z zewnątrz może ładnie wyglądać ale może być np słabiej przykręcona i pod nakrętką tworzy się izolacja.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz staga założonego, albo sam się podłącz albo poproś tego co to montował o informację jaka jest wartość podcisnienia w kolektorze.

Generalnie to jeśli podcisnienia będzie ok to zrobił bym autoadaptacje i jeździł tylko na Pb przez 200-300km. Jeśli problem ustąpi to regulacja LPG i musi śmigać.

 

PS. W automacie też jest cutoff tylko delikatniejszy i w innych zakresach. Druga rzecz że automata zgasic to nie jest tak łatwo podczas jazdy ;)

 

Nabazgrane z Redmi 3 pro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj założyłem znalezione w garażu stare świece Brisk i jak na razie, odpukać, ani razu nie zgasł... Czy to możliwe że świece NGK (wyglądające na oryginały) przyczyniały się do takich historii?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gaśnięcie miało ścisły związek z całkowicie zarośniętymi świecami popiołem/żużlem. Wstawiłem na próbę zapasowe i silnik nie gaśnie ale wszystkie świece błyskawicznie łapią czarną maź - olej? i ten żużel. Gwint świecy po wykręceniu jest mokry od oleju. Jest teraz też niekiedy problem z rozruchem, gdy auto stoi przez dwa dni, to odpala dopiero za trzecim razem. Wydaje mi się, że po remoncie głowicy, silnik zaczął pić znacznie więcej oleju i ubywa płynu chłodzącego. Remont robiony 9tyś km i 4 m-ce temu - co robić? Wydaje mi się, że ma to teraz ewidentny związek ze ściąganiem głowicy... na robotę mam 1rok gwaracji.

 

używana świeca po przejechaniu 200km:

swieca.JPG

Edytowane przez Sana45

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Powoli tracę cierpliwość do tego motoru. W tej chwili silnik jest po generalnym remoncie góra i dół, przestał gasnąć, nie pije oleju. Ale jedna ze świec jest śnieżno biała (bez żużlowego nalotu jak wcześniej na wszystkich świecach, gdy spalał olej) - ubywa płynu chłodniczego (chyba 1L na 5tyś km). Pytanie czy głowica została źle splanowana, uszczelka puszcza czy to może być większy problem pęknięcia bloku silnika...? Remont jest jeszcze na gwarancji.

Edytowane przez Sana45

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności