Skocz do zawartości

1.3 cdti problem


Gość laguna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Opisze moj problem.

 

Podczas jazdy wyskoczylo auto z kluczykiem. po zatrzymaniu się zauważyłem dużo wylanego paliwa, zdjąłem obudowę silnika i zauważyłem że ułamane jest kolanko przelewu wtryskiwacza i leje się paliwo z przewodu.

 

Kupiłem nowe kolanko założyłem i samochód po odpaleniu odrazu gasnie. nie reaguje na pedał gazu. Po wielu próbach odpalił powoli zdobywał moc, aż wkońcu wszystko wróciło do normy. Pojechałem do domu i zgasiłem. Teraz znowu odpala i odrazu gaśnie.

 

Czy ktoś wie co to może być?

5952957692590.jpg

post-52727-0-22368900-1468757573_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze odczytaj błędy skoro już masz autko z kluczykiem.I od razu skasuj i zobacz czy dalej wywala ten błąd.To mogło być tylko dodatkowa usterka.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kody bledow jakie wyskoczyły:

P0107 - (3) Niskie ciśnienie doładowania - niewystepuje

p0100 - (7) Za mocne wejście obwodu sensoru powietrza - nie wystepuje

p1613 - (0) Brak lub niepawidłowy sygnał immobilizera - nie wystepuje

p1625 - (2) Głowny przekaznik za niskie napiecie na wyjsciu - nie wystepuje.

 

Dodam ze auto jest na prostowniku ponieważ po probach odpalania aku szybko pada.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy wykasowane i nie pokazują się nowe. Nie mam pomysłu którędy mogłoby dochodzić powietrze. Kolanko przelewu założone nowe z oringiem. Czy możliwe że zapowietrzona jest pompa w zbiorniku? Wyleciało dużo paliwa przewodem przelewowym w czasie awarii, a w zbiorniku było go bardzo mało. Zdaje mi się że teraz pompa zasysa tak jakby paliwo z powietrzem (wyraźnie słyszany dziwny dźwięk).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety samo zatankowanie nic nie pomaga. Oto film z problemem. Dodam że im więcej prób tym auto wolniej schodzi z obrotow i gasnie:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto udaje się odpalić po wielu próbach. Gdy jest jeszcze ciepłe to odpala i chodzi gdy wystygnie dalej nie daje się odpalić.

Po odpaleniu i przejechaniu paru metrów wyskakuje auto z kluczykiem, obroty do 4 tys i błąd P1901 - (7) Czujnik ciśnienia filtra cząstek - za duża róznica ciśnień - obecny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności