Gość laguna Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Witam! Opisze moj problem. Podczas jazdy wyskoczylo auto z kluczykiem. po zatrzymaniu się zauważyłem dużo wylanego paliwa, zdjąłem obudowę silnika i zauważyłem że ułamane jest kolanko przelewu wtryskiwacza i leje się paliwo z przewodu. Kupiłem nowe kolanko założyłem i samochód po odpaleniu odrazu gasnie. nie reaguje na pedał gazu. Po wielu próbach odpalił powoli zdobywał moc, aż wkońcu wszystko wróciło do normy. Pojechałem do domu i zgasiłem. Teraz znowu odpala i odrazu gaśnie. Czy ktoś wie co to może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) To jeszcze odczytaj błędy skoro już masz autko z kluczykiem.I od razu skasuj i zobacz czy dalej wywala ten błąd.To mogło być tylko dodatkowa usterka. Edytowane 17 Lipca 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laguna Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 kody bledow jakie wyskoczyły: P0107 - (3) Niskie ciśnienie doładowania - niewystepuje p0100 - (7) Za mocne wejście obwodu sensoru powietrza - nie wystepuje p1613 - (0) Brak lub niepawidłowy sygnał immobilizera - nie wystepuje p1625 - (2) Głowny przekaznik za niskie napiecie na wyjsciu - nie wystepuje. Dodam ze auto jest na prostowniku ponieważ po probach odpalania aku szybko pada.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 bledy nie wystepuja wykasuj i obserwuj co do gasniecia pewnie sie zapowietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laguna Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Błędy wykasowane i nie pokazują się nowe. Nie mam pomysłu którędy mogłoby dochodzić powietrze. Kolanko przelewu założone nowe z oringiem. Czy możliwe że zapowietrzona jest pompa w zbiorniku? Wyleciało dużo paliwa przewodem przelewowym w czasie awarii, a w zbiorniku było go bardzo mało. Zdaje mi się że teraz pompa zasysa tak jakby paliwo z powietrzem (wyraźnie słyszany dziwny dźwięk).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 odpowietrzyc uklad na poczatek kolego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laguna Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 którą metodę odpowietrzania byś zalecił do tego silnika? Dawałem plak w dolot ale nie wiele to dawało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 zatankować paliwo. Powinno się odpowietrzyć samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laguna Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 niestety samo zatankowanie nic nie pomaga. Oto film z problemem. Dodam że im więcej prób tym auto wolniej schodzi z obrotow i gasnie:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laguna Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Auto udaje się odpalić po wielu próbach. Gdy jest jeszcze ciepłe to odpala i chodzi gdy wystygnie dalej nie daje się odpalić. Po odpaleniu i przejechaniu paru metrów wyskakuje auto z kluczykiem, obroty do 4 tys i błąd P1901 - (7) Czujnik ciśnienia filtra cząstek - za duża róznica ciśnień - obecny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.