Skocz do zawartości

Astra C14SE silnik nagrzewa się podczas jazdy - chłodnica?


Gość karolek22

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

więc poco miałbym teraz robić uszczelkę w silniku
Kupiłeś nowy w ASO?

 

 

DO ASTRY DOŁOŻYŁEM około 1200zł gdy wymieniałem silnik i inne pierdoły
Urzekające, mnie części przy wymianie silnika wyszły 2500zł bez roboty, no ale ja już po tym zrobiłem ponad 30tys i problemów nie mam. Co kto lubi. Chcesz się licytować dalej?

Ludzie Ci radzą a Ty dalej szukasz problemu gdzie go nie ma. Uszczelka głowicy to nie jest remont za tysiące złotych żeby drutować wyjmowaniem termostatu i dolewaniem wody bo taniej. Takie auto nie pojeździ i ja bałbym się jechać dalej niż poza granice miasta bo to już ryzyko jest. Używam dwóch aut, Astry i Punta i żadnym z nich nie bałbym się jechać na wakacje 600km, co zresztą zrobię za tydzień i jeszcze nie wylosowałem szczęśliwca którym pojadę. Ale to ja, a Ty jak wolisz.


 

 

wymieniaj każdą pierdołe w imię tego że wszystko ma działać zajebiście
Ależ tak właśnie robię. I zawsze moje auta są niezawodne - wsiadam i jadę choćby na koniec świata. Jak mam problem to go rozwiązuję a nie śmigam póki się koła kręcą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego to że kupiłeś inny silnik nie daje ci gwarancji że będzie lepszy od tego co miałeś przed awarią.

Jeżeli wymieniałeś motor na zasadzie przekładki uzbrojonego z jednego auta do drugiego - to mogą być inne czujniki temperatury (dlatego pisałem o sprawdzeniu po nr katalogowych).

A UPG w używanym silniku jak najbardziej mogła polecieć.

Więc niestety jak chcesz jeździć tym autkiem to trzeba to dokładnie sprawdzi czy na pewno upg jest dobra inaczej jak koledzy piszą wyżej - szkłem tyłka nie podetrzesz i tyle.

Ja wymieniając motor robiłem całe uszczelnienie + pierścienie - reszta była ok i od sierpnia 2015 kręcę 30 tysiąc - ale to ja.

My tylko doradzamy a ty zrobisz jak uważasz - twoje autko, twój wybór, twoja kasa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karolek22

O takie podpowiedzi mi chodziło.

 

PS. podaje do jakiegoś mechanika żeby mi to ocenił i ile wyszła by naprawa.

 

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czesterbial

Zrobić test na obecność spalin w płynie i wszystko jasne na Allegro zestawy po kilkanaście złotych to chyba nie jest straszny koszt

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja wymieniając motor robiłem całe uszczelnienie + pierścienie - reszta była ok i od sierpnia 2015 kręcę 30 tysiąc - ale to ja.

Nie tylko Ty. Dlatego teraz mamy bezproblemową eksploatację

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Ty. Dlatego teraz mamy bezproblemową eksploatację

Nie jestem zwolennikiem zakupu silnika i wkładanie go na wymianę zamiast remontu, ale trafiła się okazja zakupu całego sprawnego, za cenę 1/3 potrzebnych mi części.

Pierwszy zamiar miał być tylko przezbrojony i wrzucony do auta, ale mechanik namówił mnie na zrzucenie czapy i miał racje, UPG była już na wykończeniu mogła by nie wytrzymać kolejnego odpalenia, dlatego został rozebrany, zweryfikowany i poskładany na nowo.

 

Dlatego na forum już nie raz pisałem żeby nie kupować na podmianę motorków zamiast robienia swojego, bo można trafić na większy złom niż się ma. Wywalasz kasę na inny złom, płacisz komuś za przerzucenie do autka, a za chwile dokładasz taką samą kasę jak byś od razu robił swój.

Akurat tutaj kolega miał blok do wymiany, ale robiąc przekładkę można było pokusić się o wymiany uszczelnień.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Akurat tutaj kolega miał blok do wymiany, ale robiąc przekładkę można było pokusić się o wymiany uszczelnień.

Ja też blok, bo korby poszły bokiem. Ale czapa moja została, motor był rozkręcony i skręcony, uszczelniony i hula pięknie do dziś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Kolejny temat co umarł? Nie dowiemy się co było?

 

Uszczelka jest padnięta ( wydmuchana/przepalona) byłem u mechanika, astrą nadal jeżdżę dolewając płynu ok 1l na 800km, nie zrobiłem nic przy niej, teraz jak jest jesień samochód już się tak nie grzeje, dolewam płyn, i załączam wentylator i temp max 95 stopni.

Zapytałem o koszt naprawy , mechanik znajomy wycenił na ok 800zł ( naprawa, planowanie głowicy , wymiana uszczelki, wymiana rozrząd pompa wody i rolek ),

nie bawię się w naprawienie, więc będę jeździł jakiś czas.

PS. wymieniałem silnik 1 raz, nie jestem mechanikiem, robiłem to z kolega który także nie jest zawodowo mechanikiem, więc jak na 1 raz jestem jak najbardziej zadowolony z przekładki, autem jeżdżę rok czasu .

Teraz już jestem bogatszy o nowe doświadczenia gdybym znowu miał kiedyś silnik przekładać. Byłem ograniczony finansowo więc nie starłem się sprawdzać silnika którego kupiłem ( ważne że znajomy ocenił że jest w miarę chociaż miał wątpliwości) , ani znajomy mi nic o tym nie powiedział, więc po prostu żadnych uszczelek nie zmieniałem, no ale wiadomo najlepsza jest nauka na własnych błędach.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez karolek22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności