Skocz do zawartości

Zbiorniczek spryskiwacza


Gość kuba2008

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kuba2008

Witajcie.

Mam pytanie jak w temacie, zauważyłem, że płyn spryskiwacza zbyt szybko ubywa, postawienie auta na suchym asfalcie potwierdziło że płyn kapie -kropelka co kilkanaście sekund między zderzakiem a lewym kołem.

Teraz pytanie, zanim załatwię jakiś "kanał".

Czy np.

1) czy od spodu widać zbiorniczek i silniczek pompki z wężykami ? Jest w miarę dostęp ?

2) czy jeśli jest sparciały wężyk, przy silniczku da się obciąć o 2 cm i nasunąć na nowo. Czy cybant jest niezbędny, czy na wcisk(chyba wcisk według zdjęć nowych zbiorników).

3) czy jeśli może coś pękło na zbiorniczku od spodu zapewne;) to widać go na tyle że da się zakleić pękniecie np. klejem typu żywica epoksydowąa-distal szybkoschnącym?

 

Dzięki serdeczne,

tym co wiedzą i pamiętają jak to wygląda "w tym miejscu " auta.

Niestety wcześniej tam nie zaglądałem przy jakiś naprawach, a w książce piszą że konieczne jest celem wymiany zdemontowanie zderzaka i nadkoli- więc grubsza sprawa, wolałbym skleić, lub wężyk nasunąć. .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wpisać w Google i na dole listy wyświetli się to http://forum.opel24.com/topic/59487-astra-g-16-16v-uszkodzony-zbiornik-spryskiwaczy/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kuba2008

Tak, ten skromny "temacik" widziałem.

Jednak bardziej chodził mi o to czy z kanału od spodu zbiorniczek w miarę widać, bo to może pęknięcie zbiorniczka i wystarczy żywica epoksydowa .

I inne pytanie, może najważniejsze;/ demontaż zderzaka jest dość czasochłonny i niewygodny bez kanału, czy więc da radę odkręcić tylko śrubę w nadkolu i kilka spinek z prawej strony ( górne i jakaś prawa pod spodem ) by móc odgiąć zderzak i mieć dobry dostęp do zbiorniczka ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kuba2008

Po naprawie. Już wyjaśniam, może się komuś przyda. Odkręcając 2 śruby nadkola( 1 wewnątrz nadkola i druga jakby od spodu spód zderzaka) i odpinając ze 2 spinki w nadkolu można już je odgiąć i zobaczyć zbiorniczek, nie cały.

Ale.

Widać jedną śrubę mocującą, a do drugiej go mocującej ( jakby od frontu zderzaka )dostęp jest mega ciężki , trzeba by mieć dłoń dziecka, lub być wężem... W moim przypadku rozszczelnił się tylko silniczek-pompka i do niego dostęp jest bardzo dobry, właśnie od strony zdjętego koła i odchylonego nadkola.

Pompki są uniwersalne do większości Opli z okresu 1998-2005 począwszy od Corsy B,C Astry, Vectry B,C, combo itd.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności