Skocz do zawartości

Proszę o analize logów


Gość adrusek

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie do tego powinna pierwsza sonda po chwili od odpalenia ,,leżeć na łopatkach". Sprawdź czy chodzi bo w pomiarach widać że nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pierwsza pracuje od 90-730 a druga stoi przeważnie ok 451 +- 30. Odłączyłem serwo i zaślepiłem króciec i odpowietrzenie oparów zbiornika przy kolektorze i dalej przepływ 0 na wolnych obrotach. Nie wiem za co się zabrać :cry:












Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V Obliczona pozycja przepustnicy,2 % Położenie przepustnicy,Bieg jalowy Prędkość silnika,846 obr/min Przepływomierz powietrza,1.43 V Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej,1.08 V Temperatura cieczy chłodzącej,86 °C Temperatura powietrza wlotowego,2.57 V Temperatura powietrza wlotowego,43 °C Sensor zbiornika paliwa,3.10 V Sensor zbiornika paliwa,12 Mala predkosc Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr. Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 % Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),1.08 V Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 % Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),706 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga O2 Pętla sensora,Zamknięte B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 % B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-4 % Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył Prędkość silnika,846 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków,1.8 ms Czas wtrysku,3.9 ms Kat wyprzedzenia zaplonu,11 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV Wzgledne obciazenie silnika,5 % Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp. powietrza wlotowego powinna być 10-40st.C 4.1-2.6 V

Przepływomierz poniżej 11kg/h i poniżej 1.6 V

 

Temp powietrza wlotowego jest trochę podniesiona ale wartość napięcia jest w normie..

A gdy przytykasz wlot powietrza ręką to coś w parametrach przepływki się zmienia?

Pokrywę przepustnicy masz szczelną?Tam jest gumowy oring uszczelniający ją z przepustnicą.

post-37019-0-53867900-1469474500_thumb.jpg

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi były wymieniane na nowe. Po zasłonięciu przepływomierza w 3/4 takie pojawiają się parametry :

 

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,14.4 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V

Obliczona pozycja przepustnicy,2 %

Położenie przepustnicy,Bieg jalowy

Prędkość silnika,852 obr/min

Przepływomierz powietrza,1.61 V

Przepływomierz powietrza,9.21 kg/h

Temperatura cieczy chłodzącej,1.71 V

Temperatura cieczy chłodzącej,65 °C

Temperatura powietrza wlotowego,2.75 V

Temperatura powietrza wlotowego,39 °C

Sensor zbiornika paliwa,3.10 V

Sensor zbiornika paliwa,12 Mala predkosc

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.

Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.

Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny

żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %

Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),1.04 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny

B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Nieaktywny

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),921 mV

B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga

B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny

B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV

B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata

O2 Pętla sensora,Zamknięte

B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-1 %

B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-25 %

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył

Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył

Prędkość silnika,852 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Kat zwarcia styków,1.8 ms

Czas wtrysku,5.5 ms

Kat wyprzedzenia zaplonu,-7 CA

B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV

Wzgledne obciazenie silnika,10 %

Normalna temperatura pracy silnika,Nieaktywny

Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny

Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes

Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny

BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes

Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes

BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay

Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr jest nowy. A co z puszka może być nie tak? Teraz mam wyjazd i dopiero pod koniec tygodnia będę kombinować. Tylko co.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy ale może być nieodpowiedni.Puszka gdzieś nieszczelna.Skoro przytkanie wlotu do przepływki podnosi parametry do wartości zgodnych z instrukcjami to świadczyłoby o jakimś zbyt dużym swobodnym przepływie powietrza który ma być tez ograniczony filtrem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrócę to jeszcze raz wyciągnę i oglądane. Ale jak go kiedyś miałem na wierzchu to nic nie widziałem. To nieszczelnośc raczej już nie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności