Skocz do zawartości

Skrzynia M32 wycie podczas przyspieszania


Gość davix408

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, spotkał się ktoś może kiedyś z niezbyt głośnym wyciem podczas przyspieszania na 3 i 4 biegu ? Zaznaczam, że tylko podczas przyspieszania. Po zdjęciu nogi z gazu ustaje. Czy świadczy to o niedostatecznej ilości oleju, czy skrzynia do remontu ? Przebieg 250kkm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, spotkał, Łożyska wałka 3/4/R wymagają remontu. Masz luz na wałku i jak przyspieszasz to wałek się przesuwa i ociera mocniej. Robiłem u siebie ten sam objaw zeszłej zimy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dlaczego nie czytacie tego co już jest.

http://forum.opel24.com/topic/70037-olej-a-fakty-i-mity-dotyczace-skrzyni-m20-m32/?do=findComment&comment=644554

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego oczywiście że czytałem ten temat. A nowy napisałem żeby zasięgnąć opinii osoby, która miała problem konkretnie z 3 i 4 biegiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem to na spokojnie u siebie w garażu, bez demontażu skrzyni (rozpołowiłem skrzynię na silniku). Koszt zabwy to 150zł za łożyska(dwa na wałek, ja robiłem tylko jeden wałek) i 150zł za olej + sylikon wysokotemperaturowy. Sumarycznie niecałe 400zł.

Jak chcesz robić w warsztacie, szykuj 500zł montaż/demontaż skrzyni, 150 zł olej, 100zł zbieżność + naprawa skrzyni. Za zwyczaj około 2000zł za całość przy wymianie łożysk na wszystkich wałkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie planuje to zrobić we własnym zakresie przy pomocy kolegi mechanika bo niestety koszt remontu całej skrzyni jest spory.

Korzystałeś przy tej wymianie z jakiejś instrukcji ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z niepełnej foto instrukcji którą dostałem od forumowicza VKP. Nastukałem kilkaset zdjęć z tej naprawy i spisałem wszystkie kroki. Już na forum astry obiecałem że zrobię foto relację. Daj znać jak będziesz się za to powoli zabierał. Wielkiej filozofii w naprawie nie ma ale kroków trochę jest i bez kanału średnio było wygodnie. Z ważniejszych rzeczy przyda sie belka do utrzymania silnika(bądź drewniana konstrukcja do podtrzymania silnika) i ściągacz do łożysk/prasa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena super, tylko co zostało naprawione za 1300zł? Łożyska na jednym wałku czy komplet 6 łożysk na wszystkich 3ech wałkach. Jeśli płacicie za montaz/demontaż 500zł, olej 150zł, zbieżność 100zł, to nie ma sensu naprawiać tylko jednego wałka bo za rok będzie powtórka z drugego wałka a za dwa lata z trzeciego. Jeśli to cena za komplet 6 łożysk wraz z olejem to wręcz okazyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności