Skocz do zawartości

Długie grzanie świec-Kadet 1.7 d (isuzu)


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Mam małe pytanoko.

Kupilem sobie Opla Kadeta 1.7 diesel z silnikiem isuzu. To moje pierwsze autko i już trochę staruszek bo ma 16 lat, ale tylko na coś takiego było mnie stać. Rozumiecie wiec że większość chce naprawić sam.

Mam taki problem: Bardzo długo grzeją się świece żarowe. Lampka na desce gaśnie po kilku sekundach ale auto nie odpala. Gdy podłaczyłem neonówkę do masy w akumulatorze i drugą stronę do świec żarowych okazało się że neonówka gaśnie po około 45 sekundach (to chyba oznacza że na świece przestaje być podawane napięcie i są nagrzane :wesoly:) wtedy auto odpala nawet ładnie. Co może być przyczyną tak długiego nagrzewania świec, czy może to normalne w tym modelu?? Jeśli ktoś wie proszę o ewentualne wskazówki jak rozwiązać ten proble...

Z góry dziękuję

 

Acha jeszcze jedno: Czym różni się silnik isuzu od oploskiego diesla, można to jakoś rozpoznać bez mechanicznej wiedzy???

 

Pozdrawiam

 

poprawiłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Normalnie grzanie nie wyłącza się w momencie uruchomienia silnika, tylko po pewnym czasie, aż silnik osiągnie określona temp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączając , jak są wkręcone nic nie sprawdzisz, nie da rady. :wesoly:

Najlepiej miernik i każdą mierzyć na oporność.

Jak będzie popsuta, nie będzie przejścia, miernik nic nie pokaże-popsuta.

Jak nie masz miernika, wykręc i podłącz do aku, ale na chwileczkę, jak za długo, to spalisz.palcem poczujesz, czy działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha jeszcze jedno: Czym różni się silnik isuzu od oploskiego diesla, można to jakoś rozpoznać

Jeżeli masz silnik isuzu to na bloku silnika powinien być napis.Dokładnie nie wiem gdzie jest w Kadecie,ale np. w astrze G blisko filtra oleju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sool, witam kolejnego KAdeciarza :wesoly: ty nie pamietasz jak miales 16 la?? i na ciebie wolali juz staruszek ?? ;) To dopiero poczatek życia kadeta :mrgreen: a tak na powaznie ,twoja przyczyna jest juz uwalony przekaznik od nagzewania swiec i tak jak napisal ja37, mas zdo wymiany ktoras (lub wszystkie ) swiece żarowe.maja to do siebie ze dzialaja bardzo slugo ale jak sie juz jedna sypnie to reszta tez juz leci bo tam te dluzej podgrzewja sie nawzajem.Nie patrz na kontrolke ,jelis chesz byc pewny czy swieczki sie zagrzaly odpowiednio to jak przekrecisz stacyjke i chwilke poczekasz powinienies uslyszec delkiatnie pukniecie gdzies w komorze silnika (naprawde cichy dzwiek ale mozna go uslyszec)a dokladnie po stronie przekaznika ,wtedy smialo mozesz krecic.Znajomy wlasnie tak odpala .On slucha jak za 1 razem stuknie to rozlancza i zalancza na nowoi znowu chwilke czeka ,uslyszy i dopiero wtedy kreci :-)Pozdrawiam.

 

to była srt. autoryzowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności