Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Corsa 1.7CDTI, P242F - DPF, układ wydechowy

DPF układ wydechowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   Luxor1289

Luxor1289
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 12 styczeń 2017 - 11:19

A sprawdzałeś wtryski ? Chociaż próbą przelewową ?

Nie jestem zagłębiony jak to szczegółowo wygląda w Oplach, ale u forumowych kolegów z Volvo był problem z częstym wypalaniem DPFa (w volvo jest mokry DPF) i problem leżał w lejących wtryskach. 

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   Wojtek.O

Wojtek.O
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Corsa D
  • Silnik:1.7 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 styczeń 2017 - 11:19

A sprawdzałeś wtryski ? Chociaż próbą przelewową ?

Nie jestem zagłębiony jak to szczegółowo wygląda w Oplach, ale u forumowych kolegów z Volvo był problem z częstym wypalaniem DPFa (w volvo jest mokry DPF) i problem leżał w lejących wtryskach. 

 

Był rozważana hipoteza o wtryskach i mechanik je sprawdził. Czy próba przelewowa to nie wiem ale pamiętam, że przed umówionym sprawdzaniem miał zamówić jakieś elementy plastikowe, które najczęściej są do wymiany ...i chyba nazwał je przelewami. 

Myślisz, że to była ta próba?

Jeżeli tak to wtryski zdiagnozowany były jako działające prawidłowo.

 


  • 0

#13 OFFLINE   Luxor1289

Luxor1289
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 styczeń 2017 - 11:31

Trudno powiedzieć, przelewy to raczej pojemniki do których leci paliwo w trakcie testu dlatego nie jest to żadna część do wymiany. Ale jeśli wtryski sprawdzone to widocznie inna przyczyna. Jeśli do czasu wywalenia błędu DPF silnik pracuje prawidłowo, odpala ok, to może jednak sam DPF powoduje problem. Tak naprawdę czyszczenie nie jest rozwiązaniem. Jest sporo tematów temu poświęconych w praktycznie każdej marce. Nie da się doprowadzić zużytego DPFa to stanu jak z fabryki. Tylko wsadzenie nowego daje gwarancję że jest z nim ok. Temat rzeka.. z ekologią to nie 'kupuje' tego. Jakby przedstawiali wszystkie informację jakie materiały są wykorzystywane i w jakiej technologi produkuje się te filtry to aspekt ekologii można rozbić o kant pupy... Nie wspominając już o toksyczności preparatów wykorzystywanych jako dodatki w filtrach mokrych.


  • 0

#14 OFFLINE   Wojtek.O

Wojtek.O
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Model:Opel Corsa D
  • Silnik:1.7 CDTI
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 styczeń 2017 - 12:06

Wracam do diagnostyki więc niedługo będę miał trochę świeższych wieści - może będzie nad czymś nowym szansa podebatować.

 

Co do tematu rzeki - prawda jest gdzieś pewnie pośrodku - bilansem eko/-logicnym/-nomicznym włąściwie każda tezę można równie dobrze potwierdzić czy obalić dlatego staram się szanować każde zdanie.


  • 0





Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: DPF, układ wydechowy