Gość Najtel Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Witam ponownie, Kolejna awaria Sintry się przytrafiła, tym razem coś ciężkiego do zlokalizowania... Najpierw ciekł olej spod samochodu w okolicy koła od pasażera, przy 120 palil sie check engine i bylo malo mocy, oraz olej w zbiorniczku wyrównawczym. Zrobiliśmy UPG i oleju nie ma już w wyrównawczym, ale olej nadal ciekł spod samochodu.Wymieniliśmy simering wału korbowego oraz koło pasowe i nie przyniosło to żadnego efektu, olej dalej cieknie a samochód ma juz coraz mniej mocy, praktycznie nie przyspiesza... Co to może być ? Turbina byla sprawdzana i jest w dobrej kondycji... Dodam, ze przed wymiana UPG pękł pasek i silnik został prawdopodobnie przegrzany...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Nie wiem jak możemy znaleźć wyciek jak autko u ciebie stoi. Pali się check - to odczytać błędy trzeba. Poczytaj o swoim motorku - frotka i omega miały taki sam silnik. Odnośnie wycieków po prostu trzeba szukać. - a tak wygląda słupek twojego motorka - http://archiwum.allegro.pl/oferta/-opel-sintra-2-2-dti-dth-silnik-x22dth-pomiar-i5152247919.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Najtel Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Wiem, że z fusów tego nie wywróżymy... Mialem nadzieje, że może sa dla tego silnika jakies "typowe usterki" które powodują takie obiawy... No nic, bede musiał grzebać dalej...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.