Skocz do zawartości

Blokowanie hamulców przednich.


Gość Marcin444

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli pompa jest prawidłowo zamontowana i przewody są drożne to pozostało szukać w zaciskach, klockach, prowadnicach zacisku.

Tłoczek po puszczeniu pedału ma się lekko cofnąć, a sprężynowe ślizgi mają odciągnąć klocek od tarczy, jak jest inaczej to powstaje tarcie grzeje się płyn i następuje to co opisujesz.

Oczywiście po czymś takim płyn hamulcowy do wymiany, stracił swoje właściwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Musisz o sprężynowych ślizgach, nie wiem dokładnie co masz na myśli, czy to są te dwa sfożnie po których porusza sie zacisk? Tylko że tam nie ma żadnych sprężyn a koniec tych tuleje jest zabezpieczony gumowymi kółkami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin pisałeś że tłoczek ci ciężko wchodził. Więc zdejmij w końcu ten zacisk wyciśnij pedałem hamulca delikatnie tłoczek i jeszcze raz go wciśnij Nie powinno się używać zbyt dużej siły na wcisniecie go ponownie.Jeżeli tak jest to wyjmij tłoczek wyczyść papierem drobnym i sprawdź czy pomaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozegrałem tłoczek i wyjąłem oring. Wyczyścić wszystko i chciałem założyć znów ten sam oring ale za żadne skarby nie chce wejść. Wygląda jak by się zrobił za duży o centymetr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego blokują hamulce z przodu.

Kupić nową reperaturkę i smar do hamulca (specjalny).

Złożyć na nowo i będzie jak trzeba, nie zapomnij że z drugim kołem będzie to samo.

I jeszcze jedna uwaga - tam gdzie metal współpracuje z gumą stosuj tylko smar do układu hamulcowego, żadnych miedzianych, grafitowych itp, bo guma puchnie i robi się problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem. Założyłem te stare oringi tłoczkow bo wyglądały dobrze, a ten alarm że niby są za duże to dlatego że trzeba się trochę pomęczyć żeby je ułożyć. Ale weszły i złożyłem wszystko. Po solidnym odpowietrzeniu wszystko gra tylko jedna rzecz mnie niepokoi. Otóż na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardyale gdy odpale auto i wcisnąć hamulec to pedał wpada prawie do połowy i nie ma tak efektownego hamowania jak powinno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega poczyta o odpowietrzeniu hamulca z ABS i bez ABS, - następnie zastosuje odpowiednią metodę odpowietrzenia układu.

 

Ja jakoś nie mam zaufania do używanych uszczelnień przy układzie hamulcowym - mowa o zaciskach - w końcu były z nimi jakieś problemy - nie warto ryzykować za parę złotych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności