rafalgrzegorz Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Jeżeli pompa jest prawidłowo zamontowana i przewody są drożne to pozostało szukać w zaciskach, klockach, prowadnicach zacisku. Tłoczek po puszczeniu pedału ma się lekko cofnąć, a sprężynowe ślizgi mają odciągnąć klocek od tarczy, jak jest inaczej to powstaje tarcie grzeje się płyn i następuje to co opisujesz. Oczywiście po czymś takim płyn hamulcowy do wymiany, stracił swoje właściwości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Musisz o sprężynowych ślizgach, nie wiem dokładnie co masz na myśli, czy to są te dwa sfożnie po których porusza sie zacisk? Tylko że tam nie ma żadnych sprężyn a koniec tych tuleje jest zabezpieczony gumowymi kółkami.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Mówię o sprężynach które odbijają klocek od tarczy. Jaki masz zacisk - coś takiego jak na foto?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Marcin pisałeś że tłoczek ci ciężko wchodził. Więc zdejmij w końcu ten zacisk wyciśnij pedałem hamulca delikatnie tłoczek i jeszcze raz go wciśnij Nie powinno się używać zbyt dużej siły na wcisniecie go ponownie.Jeżeli tak jest to wyjmij tłoczek wyczyść papierem drobnym i sprawdź czy pomaga.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Właśnie rozegrałem tłoczek i wyjąłem oring. Wyczyścić wszystko i chciałem założyć znów ten sam oring ale za żadne skarby nie chce wejść. Wygląda jak by się zrobił za duży o centymetr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 No i on mógł blokować tłoczek.Kup nowe uszczelnienie i załóż.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 I dlatego blokują hamulce z przodu. Kupić nową reperaturkę i smar do hamulca (specjalny). Złożyć na nowo i będzie jak trzeba, nie zapomnij że z drugim kołem będzie to samo. I jeszcze jedna uwaga - tam gdzie metal współpracuje z gumą stosuj tylko smar do układu hamulcowego, żadnych miedzianych, grafitowych itp, bo guma puchnie i robi się problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Właśnie skończyłem. Założyłem te stare oringi tłoczkow bo wyglądały dobrze, a ten alarm że niby są za duże to dlatego że trzeba się trochę pomęczyć żeby je ułożyć. Ale weszły i złożyłem wszystko. Po solidnym odpowietrzeniu wszystko gra tylko jedna rzecz mnie niepokoi. Otóż na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardyale gdy odpale auto i wcisnąć hamulec to pedał wpada prawie do połowy i nie ma tak efektownego hamowania jak powinno.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Kolega poczyta o odpowietrzeniu hamulca z ABS i bez ABS, - następnie zastosuje odpowiednią metodę odpowietrzenia układu. Ja jakoś nie mam zaufania do używanych uszczelnień przy układzie hamulcowym - mowa o zaciskach - w końcu były z nimi jakieś problemy - nie warto ryzykować za parę złotych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Co racja to racja. Ale najważniejsze to że już nie blokuje hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.