Skocz do zawartości

corsa D x14xep problem z odpalaniem


Gość piodur19

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andrzej.62

adam1954 nie obraź się, ale widzę że pozjadałeś wszystkie rozumy, a tak naprawdę nie umiesz odpowiedzieć na mój problem z odpalaniem na paliwie po nocy. Śledzę forum opla już długi długi czas i w każdym temacie piszesz swoje wywody, ale nie możesz trafić z problemami użytkowników jakie opisują tylko odwracasz kota ogonem i wymyślasz inne cuda. Tłumaczę jeszcze raz, że to nie będzie wina gazu bo przed montażem problem też występował podczas porannego odpalania i to może nawet częściej. Podmieniałem czujniki, temperatury płynu, temperatury powietrza dolotowego, wymieniłem świecę i podmieniałem całą listwę zapłonową, do tego czyszczenie przepustnicy i EGRa.

 

 

Cooo,nikt niema obowiązku wypisywać Tobie gotowych recept.

Przepraszam za nieuczynnego Adama że nie naprawił Ci samochodu.

 

Oj,tupetu jak i arogancji Ci nie brakuje.

Jak by to ode mnie zależało, to na tym forum pomocy byś już nie uzyskał.

Bezczelny smarkacz zdenerwował mnie.

Edytowane przez Andrzej.62

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Andrzej olej go.On tylko testuje czy coś umiemy.Sam sobie naprawi (bo skoro auto jest u niego to pewno wie już co mu dolega) i będzie happy że jest fachura.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha ale mi jedziecie no nie : SMILE : i nie smarkaczu bo ja nikogo nie obrażam tylko napisałem to co widzę i czytam na forum. Napisałem problem a wy od razu wszystko zrzucacie na LPG a w rzeczywistości to auto do zrobienia w realu i też byście rozłożyli ręce jak mechanicy w serwisach itp. Wiec powiem wam więcej to auto jeździ już dłuższy czas od mechanika do mechanika i nikt nie wie co mu dolega. Był już podanczany pod tech2 i opcoma setki razy na zimnym i ciepłym. Problem tkwi gdzieś nadal, więc postanowiłem sytuacje opisać na forum a pierwsze co słysze to LPG to się odechciewa czytać dalej. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem ale, mi najbardziej zależy aby auto było sprawne w 100%

Edytowane przez piodur19

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc mechanicy ręce rozkładają.Ja rozumy pozjadałem.Otóż nie.

Bardzo możliwe że bym ręce rozłożył tym bardziej że nie jestem z zawodu mechanikiem samochodowym.Ale jak na razie tylko ja próbowałem ci pomóc.Mówie na temat LPG to co wiem.Po kilku gaziarzach poprawiałem regulację więc trochę wiedzy mam.I wiem że masz źle ustawiony mnożnik bo za duże dysze.

Gdybyś postudiował fora lpg to doczytałbyś na jakiej wartości powinien być poczatkowy mnożnik przy prawidłowo dobranych dyszach.

Co do mechaników to co jeszcze robili oprócz podłączenia Opcoma i Techa?Czytali parametry podczas odpalania?Porównali je z serwisówkami?Mierzyli przepływy prądów w przewodach?

Natomiast jeżeli ci się odechciewa czytać dalej to nikt cię nie zmusza.

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiedz mi jakie powinienem zastosować dysze do tego silnika ? wiem tyle że są wsadzone 2mm i jak to ustawić aby było idealnie ? Co do dysz to pewnie masz racje bo jak wlazłem w ustawienia i chciałem zrobić autokalibracje to był taki wskaźnik i napisane w nawiasach że dysza za duża.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wsadzić 1.7 i autokalibracja. Jeżeli wyjdzie za wysoko to stopniowo rozwiercać po 0.1 mm

Myślę że 1.8 powinno być dobrze.Dobrze jest wtedy gdy początkowy mnożnik wyjdzie między 1.2-1.4 a końcowy jak najbliżej 1

Potem jak pisałem Opcoma i regulacja po korektach krótkich i długich.

Może być że potrzeba będzie potem ustawienie korekt po temp. bo przy zimnym korekty się mogą rozjechać i to rozwalić może mapę Pb od dołu.(od zimnego)

Dla tego przy LPG powinno się wykluczyć wpływ LPG na usterkę i sprawdzić czy się poprawiło na Pb.

Ale u ciebie pokazywało się to przed założeniem LPG (czego nie pisałeś na początku).Więc w takim przypadku zostaje zabawa z Opcomem i sprawdzanie parametrów poszczególnych części i porównanie ich z np wartościami w serwisówkach.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej.62

Adam, bo zacznę żałować że się za Tobą wstawiłem po tym co o Tobie napisał.

W ten sposób pomagając mu psujesz go,aprobujesz to co o Tobie napisał.

Złośliwym nie można być,ale konsekwentnym tak.

Edytowane przez Andrzej.62

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej ludzie błądzą..

Myślę że chociaż przepraszam od niego usłyszę.Ale nie dla pochwał się staram pomagać.Myślę że gość zrozumie że nie musi wszystkich porad słuchać i się do nich stosować ale ludzi życzliwych szanować.

Jedni to rozumią szybko inni po prysznicu.

Andrzej dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak adam1954 usłyszysz PRZEPRAM, co właśnie to czynie. Nie do końca zachowałem się w porządku w stosunku do Ciebie, ale zrozumcie mnie też trochę, że już ręce mi opadają z tym autem i jestem zmęczony ciągłym szukaniem mojego problemu. Dzięki za porady, zrobię tak jak pisałeś wyżej z dyszami. Może będziecie się śmiać ale, też lubię ludziom pomagać w różnych sytuacjach.

 

P.S.

Andrzej.62 nie oceniaj ludzi po jednym wpisie czy wypowiedzi. Tobą pewnie też kiedyś rządziły emocje w danej chwili.

Jeszcze raz mówię nie chce tutaj nikogo obrazić, ale jak człowiekowi coś nie wychodzi to zawsze się wkurw*** i palnie gałę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności