Skocz do zawartości

Sztanga "gruszki" Turbo nie rusza się, przeładowywuje.


Gość CrucialDamisss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Niestety dopadły mnie te same objawy, zero błędów i tryb awaryny przy 3000 obr, mam pytanko jak ciężkie jest dojście do tej sztangi, można z góry jakimś pśikaczem podejść, trzeba coś demontować, najlepiej jakby ktoś pomocny jakąś fotę wrzucił gdzie się znajduje sprężarka i jak podejść do tej sztangi. Moja corsa to z13dtj 1.3 cdti 75 KM.

Chyba że koledzy znają w Tarnowie dobry warsztat co mi to zrobi w rozsądnej cenie na poczekaniu, i będzie wiedział o co chodzi.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj sie ze tryb awaryjny spowodowany zablokowaniem sztangi. Na 99 %to nie bedzie to bo zdarza sie to tak rzadko ze latwiej trafic 4 w lotto

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny pojawia się od 3 biegu po przekroczeniu 3000obr, na 1 i 2 wkręca się bez problemu, na początku pojawiało się to sporadycznie i wysypywało błąd przeładowania, chciałbym zacząć od najprostszej rzeczy i sprawdzić czy sztanga jest nie zapieczona. Tymbardziej że koledzy poniżej sugerowali że to nagminna usterka w tych śilnikach i zdarza się dosyć często.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam! Temat stary ale może ktoś odpisze. Nie działa ciegno od turbo. Po odpaleniu gruszka nie podciaga ciegna, zero błędów na kompie ale brak mocy. Gdy podłączyłem przewody omijając zawór ciegno działa. Sprawdziłem zawór przy aku na krótko i działa bez problemu. Wydaje mi się że Ecu nie wysyła sygnału do zaworu.Mimo wymiany map sensora nic to nie pomogło. Wskazania Map sensora to od około 100kpa na biegu jałowym około 200kpa podczas jazdy tak że myślę że jest ok. Mimo to zawór dalej nie działa. Zmierzylem napięcie na wtyczce około 12.20v gdy odepne wtyczkę od map sensora zmienia się na 12.90v i lekko pociąga gruszkę ale nie znacznie. Brak pomysłów może ktoś ma jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisz w kilku tematach o tym samym. Pisane miales ze problemem zapewne jest turbo. Sztang amam dzialac plynnie. Sciagnij gruszke i sprawdz jak chodzi lapka na turbinie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry poprostu szukam jakiegoś pomysłu, turbo jest ok wszystko luźno chodzi geometria bez zarzutu dlatego nie mam pojęcia co jeszcze może odpowiadać za to że zawór się nie zamyka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności