Skocz do zawartości

Wyłanczajace sie wspomaganie w merivie A


Gość grzegorzw84

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorzw84

Witam!nie mogłem znalesc nigdzie na forum tego o co mi chodzi wiec piszę.

W trakcie jazdy wyłancza mi sie wspomaganie kierownicy i zapala sie kontrolka EPS. Muszę zgasic silnik poczekac chwilę,odpalić i dalej jechać. Z tego co się zdążyłem zorientować to typowa przypadłość opli meriv i innych opli. Czy oriętuje się ktos z was czy to jest poważna awaria, jak przebiega naprawa i ile to może kosztować :?:

Za wszelkie podpowiedzi będę dozgonnie wdzięczny. Opel meriva 1.6 16V 100KM 2003r.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorzw84

ok. sprawdze , ale aku ma 2 lata. a nie będzie to ten czujnk kąta skrętu? chyba to jest droga sprawa. Panie adam 1954. ja tez jestem z okolic Oświęcimia , może rzucił bys na to okiem?

Edytowane przez grzegorzw84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić kiedyś

Czujnik to na końcu bo jest najdroższy ale póki co to często się tak dzieje gdy są problemy z ładowaniem. Aku może być nowy ale altek może mieć problemy.

No i przydałoby się podpiąć do komputera jaki bład się wyświetla.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Kazimierz87

Hej, u mnie też tak się dzieje tylko że raz na pół roku , póki co nie zawracam sobie tym głowy. Wystarczy że zgaszę silnik, odpalę od razu i chodzi.

Jak często dzieje się to u Ciebie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

póki co nie zawracam sobie tym głowy.

 

No to zaczniesz zawracać gdy czego ci nie życzę wyłączy się w momencie gdy będziesz chciał nagle ostro skręcić a EPS ci się wyłączy.I zaliczysz dzwona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kazimierz87

 

No to zaczniesz zawracać gdy czego ci nie życzę wyłączy się w momencie gdy będziesz chciał nagle ostro skręcić a EPS ci się wyłączy.I zaliczysz dzwona.

U mnie to się załączyło raz przy maksymalnym skręcie w prawo , przy minimalnej prędkości , a raz na podjeździe na parkingi gdzie mam "krawężnik" a raczej próg... mniejsza o to ... bardziej chodzi mi o to że z perspektywy czasu stwierdzam iż za bardzo go zdusiłem i prawie "zgasł" i chwilowo odciąłem dopływ prądu... powiedzmy że teraz "wiem" co zrobić żeby wywołać zanik EPS.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już inaczej.Ale też już teraz wiesz że ładowanie musi być dobre aby było wspomaganie.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kazimierz87

To już inaczej.Ale też wjuż teraz wiesz że ładowanie musi być dobre aby było wspomaganie.

Zgadza się , na początku się "przeraziłem" ale poczytałem trochę i się uspokoiłem ... gdyby to się zdarzało częściej i w innej sytuacji to na pewno bym tego tak nie zostawił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności