ragen Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witajcie, Problem polega na tym,ze samochod na rozgrzanym silniku odpala duzo ciezej niz za pierwszym razie.Z rana kiedy stal cala noc lub po kilku godzinach nieuzytkowania odpala na dotyk. Po przejechaniu nawet malej odleglosci (3 km do sklepu) kolejne odpalanie silnika jest ciezsze. Zauwazylem ze im wyzsza temperatura otoczenia tym jest gorzej, w ostatnie upaly to dopiero za 4 podejsciem udalo sie go odpalic, trzeba krecic jakies 5-6 sekund, przy czym strasznie trzesie calym autem. W chlodniejsze,deszczowe dni odpali minimalnie lepiej na rozgrzanym silniku, ale tez nie od strzala. Co moze byc przyczyna? Filtr paliwa jak tez inne filtry wymieniane, bledow na kompie brak, nie kopci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Rozrusznik do sprawdzenia. Edytowane 12 Września 2016 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ragen Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Zauwazylem wyciek z pompy wysokiego cisnienia. Nie jest jakis duzy bo na asfalcie nie zostają plamy, jednak po otwarciu maski i zajrzeniu do silnika jest widoczny. Moze to miec wplyw na ewentualny ciezszy rozruch (na rozgrzanym silniku) lub " dlawienie " przy przyspieszaniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 takie saczenie nie ma wplywu jaki przebieg? rozrzad byl wymieniany?lincznik wskazuje prawidlawą temperature? cieczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ragen Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Przebieg 145 tys (udokumentowany), rozrzad wymieniany w maju. Licznik temperatury jak odpale samochod po jakis 30 min stania pokazuje minimalna wartosc, po przejechaniu ok. 500m wzrasta juz do ok. 82, dalej wzrasta zaleznie od sposobu jazdy, korkow. Zauwazylem ze troche lepiej odpali jak ze 2-3 razy wlacze i wylacze zaplon i dodam gazu. Mowa oczywiscie caly czas o sytuacji gdy silnik jest nagrzany. Moze rzeczywiscie jest zle dawkowana ilosc paliwa lub cos z wtryskiwaczami biorac pod uwage te przydlawienia, lub czasem brak reakcji na gaz (obroty rosna, a predkossc sie minimalnie zwieksza po czym nagle wyrywa z pelna moca)? Edytowane 24 Września 2016 przez ragen   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej.62 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) obroty rosna, a predkossc sie minimalnie zwieksza po czym nagle wyrywa z pelna moca? W skrzyni manualnej takie zachowanie jest możliwe tylko w przypadku nie sprawnego sprzęgła. Edytowane 24 Września 2016 przez Andrzej.62   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ragen Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Cale sprzeglo, dwumas, wysprzeglik wymienione. Sprecyzuje bardziej : wcisne pedal gazu do np. polowy to obroty wchodza normalnie, a samochod wolno przyspiesza,jakby paliwa mu brakowalo i jak jeszcze bardziej docisne pedal to wtedy wyrywa z taka moca jak powinien. Problem ten nie wyskakuje za kazdym razem, na zimnym nierozgrzanym silniku nie ma tego wcale, dopiero gdy zacznie sie rozgrzewac/jest rozgrzany, ale tez nie wystepuje za kazdym razem przy przyspieszeniu. Tak jak wspominalem, ogromne znaczenie ma temperatura. Edytowane 24 Września 2016 przez ragen   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 wskazaniem moim moze byc zle ustawiony rozrzad po wymianie (mimo blokad wszystko sie moze zdarzyc) sprawdzilbym cisnienie sprezania na zimnym i na rozgrzanym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ragen Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Aha, i co najlepsze w tym wszystkim, jak wypialem wtyczke od przeplywomierza (zapala sie kontrolka auta z kluczykiem) to wtedy przyspieszanie jest plynne, nie dlawi sie wcale, nawet na rozgrzanym silniku. Edytowane 25 Września 2016 przez ragen   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 sprawdz na innym przeplywomierzu moze byc egr zablokowany w otwartej pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.