Skocz do zawartości

Opel astra 1,6 8V nierowno pracuje na niskich obrotach i gasnie


Gość adik85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Jak w temacie auto na niskich obrotach gaśnie i pracuje nie równo w zakresie obrotów od 500 do 1000. Ciężko ruszyć jeśli dodaje gazu auto dusi się i gaśnie. Tak jakby nie dostawał paliwa jeśli go "przegazuje" to nie reaguje na gaz. Po przełączeniu na gaz obroty nagle bardzo rosną i wolno opadają do 1,5k.
Na gazie pracuje prawidłowo i można jeździć.
Co może być przyczyną? Co ewentualnie wymienić/sprawdzić?
Z góry dziękuj za podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie mierzysz manometrem na listwie.Mapy? Wyłączasz LPG i jeździsz tylko na Pb.Ok 100km.Jeżeli będzie poprawa na Pb to wina LPG jeżeli nie to trzeba dalej szukać po linii paliwowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja BRC nie wiem jaka to generacja:) jednopunktowy wtrysk.Montowana 3lata temu.Przełącza się na gaz po przekroczeniu 3000 obrotów.
Dzis wymontowałem silnik krokowy. Wyczyściłem i zamontowałem od nowa. Ściągnąłem klemę z aku na 30min. Przeprowadziłem adaptacje silnika krokowego. Najpierw mocno falowały obroty do około temp90 stopni i się uspokoiły. Silnik zaczął pracować dobrze i równo. Wyłączyłem silnik i poszedłem do domu.
Wróciłem gdy silnik był już zimny. Odpalam a tu znów falowanie obrotów na benzynie. w zakresie 500-1000. Momentami szarpie strasznie nie równo pracuje a nawet gaśnie.
Przełączyłem na benzynę i jeździłem jakieś 30km. Obroty na wolnych dalej falują (Czasem gaśnie). Auto wydaje się jakby nie miało mocy w zakresie obrotów 2000do 3000. Gdy ruszam strasznie szarpie i buja autem tak jakbym wciskał na przemian gaz i hamulec ale po chwili jedzie znów równo ale nie reaguje gwałtownie na gaz. Rozpędza się powoli i nagle po przekroczeniu 3000 obrotów znów jakby rwie do przodu.
Co może być przyczyna takiej sytuacji?
Sprawdziłęm metoda "błyskowa" bład na komputerze. I miga tak" 10 pauza 2 pauza 10 pauza 10 pauza 10 pauza 2 puza 10 pauza 10.
Czyli jak rozumiem pierwsze liczba to 12 czyli początek transmisji o błędach ale kolejna to 20?
Jaki to błąd jak go interpretować i co oznacza?

Aha : Na gazie pracuje równo jedynie czasem gdy przełączę na zimny zaraz na gaz to falujące obroty przenoszą się na gaz...i nawet tez silnik zgasł.Potem na gazie było już w porządku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności