Gość adik85 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 WitamJak w temacie auto na niskich obrotach gaśnie i pracuje nie równo w zakresie obrotów od 500 do 1000. Ciężko ruszyć jeśli dodaje gazu auto dusi się i gaśnie. Tak jakby nie dostawał paliwa jeśli go "przegazuje" to nie reaguje na gaz. Po przełączeniu na gaz obroty nagle bardzo rosną i wolno opadają do 1,5k.Na gazie pracuje prawidłowo i można jeździć.Co może być przyczyną? Co ewentualnie wymienić/sprawdzić?Z góry dziękuj za podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Co do tej pory zrobiłeś aby to zniknęło?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adik85 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Problem w tym ze nic... Nie wiem od czego zacząć gdzie jest problem? skoro na gazie pracuje idealnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Jak na lpg pracuje idealnie-to zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa, inna sprawa że moze mapy sie rozjechaly podczas pracy na lpg. Jaskie masz lpg ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adik85 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Jak sprawdzic cisnienie paliwa? a co z tymi mapami? i jak to naprawic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ciśnienie mierzysz manometrem na listwie.Mapy? Wyłączasz LPG i jeździsz tylko na Pb.Ok 100km.Jeżeli będzie poprawa na Pb to wina LPG jeżeli nie to trzeba dalej szukać po linii paliwowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adik85 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Instalacja BRC nie wiem jaka to generacja:) jednopunktowy wtrysk.Montowana 3lata temu.Przełącza się na gaz po przekroczeniu 3000 obrotów.Dzis wymontowałem silnik krokowy. Wyczyściłem i zamontowałem od nowa. Ściągnąłem klemę z aku na 30min. Przeprowadziłem adaptacje silnika krokowego. Najpierw mocno falowały obroty do około temp90 stopni i się uspokoiły. Silnik zaczął pracować dobrze i równo. Wyłączyłem silnik i poszedłem do domu.Wróciłem gdy silnik był już zimny. Odpalam a tu znów falowanie obrotów na benzynie. w zakresie 500-1000. Momentami szarpie strasznie nie równo pracuje a nawet gaśnie.Przełączyłem na benzynę i jeździłem jakieś 30km. Obroty na wolnych dalej falują (Czasem gaśnie). Auto wydaje się jakby nie miało mocy w zakresie obrotów 2000do 3000. Gdy ruszam strasznie szarpie i buja autem tak jakbym wciskał na przemian gaz i hamulec ale po chwili jedzie znów równo ale nie reaguje gwałtownie na gaz. Rozpędza się powoli i nagle po przekroczeniu 3000 obrotów znów jakby rwie do przodu.Co może być przyczyna takiej sytuacji?Sprawdziłęm metoda "błyskowa" bład na komputerze. I miga tak" 10 pauza 2 pauza 10 pauza 10 pauza 10 pauza 2 puza 10 pauza 10. Czyli jak rozumiem pierwsze liczba to 12 czyli początek transmisji o błędach ale kolejna to 20?Jaki to błąd jak go interpretować i co oznacza?Aha : Na gazie pracuje równo jedynie czasem gdy przełączę na zimny zaraz na gaz to falujące obroty przenoszą się na gaz...i nawet tez silnik zgasł.Potem na gazie było już w porządku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ja to raczej odczytałbym 0200 A ten błąd oznacza zawór wtryskowy w monowtrysku.Błąd obwodu prądu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adik85 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 I co z tym mozna zrobic? jak to zdiagnozowac? lub co wymienic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Sprawdzić wtrysk czy nie nawala Oporność jego 1.4-2,1 Ohma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.