Skocz do zawartości

Astra II 1.7 DTL 68km problem z turbo?brak mocy


Gość pwaloch94

Rekomendowane odpowiedzi

Jak odpieczesz gruszke, to zwroc uwage na nakretke regulujaca dlugosc ramienia zeby nie rozkalibrowac turbiny.

Polecam nafte. Najlepiej wygrzebać turbo i kompleksowo wyczyścić goraca strone bo mozesz miec tak zaklejony zawor upustowy ze sie nie domyka.

Jak bys sie zdecydowal wygrzebywac turbawke to przy skladaniu koniecznie zalej turbawke olejem i dopiero przykrec zasilanie a przy pierwszym odpaleniu mozna pokusic sie o reczne otwarcie zawotu upustowego (nie bede namawial do zblokowania wirnika palcami, nie moje palce to sie nie rozporzadzam). Ma to na celu zapobierzenie pracy na sucho lozyska olejowego wirnika, az napelni sie uklad smarowania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Problem nadal nie został rozwiązany,zauważyłem natomiast,że w werzyku który idzie do gruszki nie ma w ogóle ciśnienia oraz w egr!dodam jeszcze ze przy pierwszym naciśnięciu pedału hamulca wchodzi ok 1 cm a po ponownym naciśnięciu twardnieje i lepiej hamuje.obstawiacie pompę vacum?obrocilem klapkę z krućcem do góry lecz nadal ciśnienie się nie pojawiło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pompa Vacum do wymiany.

Kolega się pytał w ASO to po vinie koszt 1900

 

Sprawdź strzykawką czy EGR pracuje.Czy on też nie jest uszkodzony(membrana)

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rurce która dochodzi do elektrozaworu?czuc ze zasysa palec a na rurce egr i turbo już nie

Patrzyłem wcześniej i egr pod strzykawka się porusza i gruszka turbo tez

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej egr i gruszkę masz sprawną.

A gdy podłączysz elektrozaworek na krótko do aku to on pracuje czy nie? Gdy pracuje o powinien puścić podciśnienie dalej.

No i podstawa o podepnij Vacuomer do układu i dowiesz czy masz odpowiednie podciśnienie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa Vacum zasila w podciśnienie serwo hamulca, EGR ,gruszkę turba

Bez podciśnienia nie masz też ABS bo jak sam zauważyłeś hamulec ci sztywnieje i bierze płycej blokując koła bez używania ABS

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka abs się swieci od dawna jeszcze za czasów kiedy właścicielem auta był mój wujek i juz wtedy był widoczny brak mocy oraz dymienie na niebiesko tak jakby egr nie działał,po przyłożeniu palca do wezyka od pompy vacum czuć ze go zasysa natomiast przy egr juz nie jest wyczuwalne tylko delikatnie oraz przy wężyku turbo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc masz do wymiany pompę,wyczyścić wszystkie wężyki podciśnieniowe z oleju bo pewnie są już dobrze zawalone i aby po wymianie na inną problem zniknął to muszą być wyczyszczone.

Do tego sprawdzić zaworek zwrotny na serwie.I elektrozawór od gruchy

Trochę kasy musisz włożyć.

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności