Skocz do zawartości

Pali dużo benzyny na LPG ASTRA F


Gość XSZYMONXx

Rekomendowane odpowiedzi

pytac mozesz ale czemu nic nie napisales w pierwszym poscie o kapaniu paliwa co ??

znowu mamy zgadywac albo na sile wyciagac ??

gaz do regulacji

i nie przelaczaj zanim osiagnie 40 stopni

inaczej katujesz silnik parownik i wiele innych rzeczy

ja mam tylko automatyczne zalaczanie LPG

40 stopni i po 2000 obrotow przelacza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pytałem. Bo mój kumpel też średnio ze 3 razy dziennie odpala robi koło 35km dziennie z tym że ma sekwencje i PB leje za 50zł raz na 1,5msc. Więc dlaczego miedzy mną a nim taka różnica?

Edytowane przez XSZYMONXx

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak.Przełączanie z LPG na Pb i odwrotnie powinno być płynne i bez gaszenia silnika.Jeżeli tak nie jest trzeba szukać przyczyny.

Nie odpowiedziałeś jaką z tych co podałem w poście nr.8 masz centralkę LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ma sekwencje ??

bo ma ja wyregulowana ??

bo ma inne auto ??

zadajesz dziwne pytania

 

ja mam 4 litry pojemnosci w aucie

robie 70 dziennie

gasze i odpalam z 2 albo 3 razy

i wachy mi zje za 100 plnow

wacha wiesz po ile

wiec porownywanie nie ma sensu zadnego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z BP jest cos nie tak, że tyle zuzywa. Jezeli chodzi o przełaczanie to gasniecie może byc spowodowane nie tylko zła regulacją lpg, ale tez złym stanem reduktora.

Autor ma przełaczane po obrotach,(nie przez temperature), a to ma negatywny wpływ na membrany.

Wiem na swoim przykładzie, ja miałem przełaczane po obrotach, kumpel po temp. i u mnie reduktor wytrzymał krócej. Co ciekawe w ostatecznym rozrachunku i tak lepiej sie opłacało wymienic reduktor(ja regenerowałem). W moim-zadnych negatywnych skutków na silniku czy innych podzespołach nie było, mimo że niemal odrazu przełaczałem na lpg. Kumpel jezdził tylko na lpg i tez nic sie nie działo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jezeli chodzi o przełaczanie to gasniecie może byc spowodowane nie tylko zła regulacją lpg, ale tez złym stanem reduktora.

 

Albo zaklejoną mazutem membraną.

Ale powiem ci że mam dwa auta z reduktorami w stanie agonalnym (koledzy chcą je dojechać do końca) i nie ma problemów z przełączniem.

Gdy są zimne nie mowy o przełaczeniu na LPG gdy temp. nie dojdzie do prawie 80 st.C.Ale gdy się już zagrzeją nie ma problemów z przełączaniem.W tym jeden ma centralkę benzyna -0-gaz.

Może mieć jeszcze problem z emulatorem wtrysku.Może świrować i nie przełączać odpowiednio szybko z LPG na Pb

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Istotne tez co kapie z rury - napewno benzyna?

 

Woda i nic poza tym. Chłop jest świeżym użytkownikiem autka , więc się przejmuje rolą.

 

1Postawić autko na betonowym parkingu i sprawdzić po nocy , czy nie ma plam pod zbiornikiem paliwa.

2 Jechać do gazownika ( i to kumatego ) , niech orarnie instalację .

3 W sumie to powinno być nr 1 - odczytać błędy z kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności